• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Tillbaka fran loppisrundan med lite fynd

Vi var bla pa ett stalle som hade en arlig Loppis med Lions men det gick ju inte att rora sig darinne och folk var so tokiga och drog, slet och knuffades sa vi akte till vara "stamstallen" istallet dar vi vet att det alltid finns grejor till bra priser.

Ni ar for sota, tack for alla kramar
    Vet inte riktigt vad planen ar nu.......mitt "varsta" scenario var ju minus och ingen tant och sa ar det nu. Inga spar idag heller sa hon haller val sig borta ett tag till.
    Men hur vanligt ar det egentligen att man testar for tidigt????? Om jag hade AL kring dag 17-18 sa borde val testet visa pa plus om det ar sa pa dag 32?????
    Jag ar allmant forvirrad och irriterad eftersom jag vill ha tant om det ar minus sa vi kan borja om igen pa nytt forsok. Som det ar nu sa vet jag ju inte var vi ar i cykeln...........

• Fru E

Lappis-*avundsjuk* har ar det gratt och trist

• Fru E

God Morgon!

Ännu en tantfri dag och inga spår som säger att hon kommer heller.......humöret går upp och ner och har lyckats bli ovän med maken om att han aldrig har tid att fixa hemma eller är hemma heller för den delen suck........så veckan börjar iiiiiinte så bra men hoppas den utvecklas till det bättre.

Izzie-kan tänka mig att det är delade känslor att börja jobba igen efter att ha varit hemma på mammaledighet. Men kanske samtidigt lite roligt att få vara lite mer än "bara" mamma om du förstår vad jag menar

Har insett att ska vi få något gjort hemma i renoveringsväg så är det jag som får göra det så har bestämt mig för att börja renovera vårt gäst/barnrum idag

Dags för möte

• Fru E

BS-testar inte med stickor men har lärt mig kroppens signaler så gissar på att ÄL var kring dag 17-18 men 100% säker kan jag ju inte vara men det kan man inte vara med stickor heller....

• Fru E

Cicci-tycker stickorna stressar så mycket och även om de visar på positivt så är det ju inte så att man verkligen haft ÄL. Så vi kör på som vi brukar vilket borde ge lika stor chans eller vad man ska säga. Jämför jag med övriga månader så borde ÄL varit dag 17-18 ca så kanske BIM egentligen är kring idag eller så men CB:s digitala test borde väl visat plus om det nu är så???
    Jaja orkar inte älta det, kan ju ändå inte påverka det utan får väl acceptera att tanten inte är här och hon kommer när hon själv vill även om det strular till allt för en nojjig person som mig

Så nog ältat om tanten för idag

*springer till möte*

• Fru E

Mrs B-jar är i stan . Vi har avd möte fram till tolv men kommer springandes efter det

• Fru E

Mrs B-tack själv för pratstunden så skönt att dryfta allt så man själv inte går och blir galen vilket jag iofs ändå blir nojjig som jag är
    Tiden gick hiskeligt fort tyckte jag synd att jag var tvungen att gå tillbaka och jobba.......
    OOhhhh ett ev jobb i staden, vilken fullträff håller alla tummar och tår för dig!!

• Fru E

Har vi sagt någon tid till Gbg träffen den 17:e maj?????
    Insåg nu när jag skulle boka biljetterna att jag inte visste vilken tid vi skulle träffas........tvekar mellan två tågavgångar hem antingen 15.27 eller 17.27....

• Fru E

Muggles-ja hon ät heeeeeelt vilse i skallen verkar det som .
    Min och Tingas gyn sa att första dagen var när syndafallet kom men man kan nog få olika svar från alla gyn känns det som liksom med allt annat

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare