• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Tittar in snabbt innan möte/utbildning igen, pust!

Är så attans nöjd med mitt lönesamtal!!!! Kunde inte blivit mycket bättre!! Nu återstår bara att se vad jag får för bud på lönen med
    Fick fram allt jag ville och chefen tom höll med

Kram till alla!

• Fru E

Angaende brollop sa skulle jag definitivt kunna tanka mig att uppleva brollopsdan, natten och smekmanaden igen . Var dag kunde inte blivit battre och avslutades i en lyxig bungalow med rosblad overallt och en make som uppskattade underkladerna som inhandlats

Mrs B-har Malte borjat sova lite langre nu???? Skont att du kan fa lite tid till dig sjalv och svenskan under dagarna.

• Fru E

Mrs B-nopes ingen tant men vet ju inte egentligen om det ar positivt eller negativt av henne.......

Verkar tentan svar eller ok?

• Fru E

Hur gar det forresten med maten och traningen????

• Fru E

Kanske lararen som ar dalig pa att forklara och bara kranglar till det for dig. Ibland kan jag tycka att de stissar upp en for ingenting och sen ar tentan helt ok anda. Haller iaf tummarna for dig

• Fru E

Mrs B-all traning ar ju traning dvs aven ut och ga eller dammsuga eller skotta!

Du ska se att du klara tentan galant nar du val far den

• Fru E

Morrn morrn

Äntligen en hel dag utan några möten alls inbokade så jag kan sitta och jobba och få undan lite saker, skönt!

Ikväll blir det start för renovering i gäst/barn rummet har jag bestämt så nu ska vi bara hitta tapeter med vilket egentligen är det svåraste......

EGO-fortfarande ingen tant men vet ju som sagt inte om det är positivt eller inte så vågar inte testa igen.....to be continued

• Fru E

Ore-jag räknade med att hon skulle dyka upp kring dag 28-30 egentligen för så här sen har hon aldrig varit utan att visa sina spår. Men samtidigt blev det ju minus på morgonen på dag 32.......fast hade jag ÄL först dag 18 så var det kanske för tidigt att testa........Ähhh jag vet inte

• Fru E

Nenne-jag är på dag, nu ska vi se, 36 idag........usch skräm mig inte med cystor nu . Innan hade jag ju cykler mellan 28-35 dagar men spottingsen började alltid 3-4 dagar innan tanten kom så så här puts väck har hon aldrig varit.

Jag vet att jag är supervelig med att testa men blir så grymt besviken om det är minus igen iom att det blev det på dag 32. Men jag lovar att tänka på det . Funderade på att ringa till gyn för att höra hur vanligt det är att tanten försvinner månaden efter man ätit Pergo men inte kommit till skott än...

• Fru E

Kängu-jag har verkligen ingen aning alls!!!
    Tanken är att man både ska kunna använda det som gästrum fram tills knodden kommer och sen som barnrum.
    Så jag vill hålla tapeten relativt neutral och sen istället arbeta med detaljerna som gardiner, mattor, ev tyg på väggarna som livar upp det hela.
    Ingen som har bra tips på snygga tapeter som ändå har lite liv i sig men ändå relativt neutrala?? Tänker mig något i vitt (ej kritvit utan mer färg i), kanske grått eller beigetonat med mönster som går att urskilja svagt svagt när ett visst ljus faller på. Flummig jag näeeeee

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare