• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne-tror du att marsglassen blir tystare i magen så jag kan jobba om den får en kompis

Försöker skriva ett svar på en skrivelse från politikerna i en av mina kommuner vilket inte är så lätt när man inte kan skriva som man vill utan måste ordbajsa på hög nivå

• Fru E

Liten-det är verkligen en skön känsla att få rätt! Har svårt för att skriva hövliga brev om och om igen när man själv vet och även den andra parten mycket väl vet vad som gäller men ändå försöker mygla sig fram den offentliga vägen till de högre instanserna

• Fru E

Här var det lugnt ikväll

Är nyss hemkommen från ett powerpass så är lite matt i armarna, tur det går att vila dem på tangentbordet

Mrs B-tyvärr är det inte politikerna i staden utan i en av "mina" kommuner som ligger rakt söderut från H de är ena riktigt jobbiga rackare som aldrig blir nöjda och kör med fula knep. Tyvärr har jag svårt att vara hövlig när de gör så

• Fru E

Morrn morrn!

Hyfsat träningsvärksfri men befarar att den kommer imorgon, men skönt att känna att men lever

Sweet-bra att du svarade chefen på vad som var rätt och fel, såååå skönt att få ur sig vissa saker. Krya på er därhemma så ni blir friska igen

Än så länge har både maken och jag klarat oss från magsjuka i fler år, är nog bland det värsta jag vet att ha magsjuka.

Och så en fortsättningn på följetongen om väntan på tant, fortfarande inga spår eller tant....

• Fru E

Liten-*fniss* tänk då hur mycket jag får gjort på jobbet för att undvika att fundera . Test får nog vänta till på söndag tror jag, vill inte ha minus igen.......vilket det nog blir för jag känner verkligen nada förutom att det känns ibland som att nu kommer tanten.

Malen vitpeppar är nog ingen höjdare att svälja....prova att äta något som knäckebröd river kanske bort vitpepparn i halsen

• Fru E

BS-försök skriva ner lite frågor som ni har till läkaren eller förbered dig helt enkelt på vad du vill få fram så att det blir konkret.
    Har just gjort det till mitt lönesamtal idag och det känns betryggande att ha även om jag nog inte kommer att få den lön jag vill

SÅ håll tummarna för mig mellan 10.30 och 12.30!!

• Fru E

Men tänk om det skulle vara dina tummar som avgör

• Fru E

Frejis-så skönt att illamåendet börjar släppa . Som jag förstått det så brukar det gå vägen när man väl sett det pickande hjärtat .
    Kan inte BM göra ett UL eller det gör bara gyn *kliar mig i huvudet*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare