Barnkarusellen snurrar vidare
MSW-tror att på det första jobbet så var det anställning nästan direkt.......(Mrs B du får ändra svaren sen om du vill )
MSW-tror att på det första jobbet så var det anställning nästan direkt.......(Mrs B du får ändra svaren sen om du vill )
whiskey uuurrrrrk! Fast jag har iofs lärt mig att dricka Irish coffee
Ahhhh Baileys i kaffe, mums!
Makens alla bröder avgudar whiskey och försöker hela tiden omvända honom men de har inte lyckats än
Ohhhh bubbel vill jag med ha!!!
Så kanske jag kan ordbajsa lite bättre än jag gör just nu i det jag skriver
Min svärmor har med B12 brist och får sprutor regelbundet men vet inte när den upptäcktes hos henne....dock har hon 4 pågar
Här är en till med noll sexlust för tillfället inte ens lockad av att pilla på maken men det kommer väl igen. Tror det beror en del på tanten som uteblivit...
Koko-men du lär ha trevlig lön som konsult en annan kan drömma om de lönerna.....jag slutar aldrig före tre på fredagarna
Har attans ont i korsryggen nu med om dagarna, måste nog börja träna ryggen lite mer.....gör tom ont om jag ligger på mage i sängen
Vi har nog inte haft någon 7 års kris *försöker komma ihåg* men den kommer kanske om 3 år då vi "firar" 14 år
Frejis-ingen fara, jag försöker själv glömma bort mig
Ego-senaste nytt är ont i bröstvårtorna.....brukar få lite ömma bröst innan tant men då brukar det vara i hela inte bara i bröstvårtorna.
Liten-ja jag får nog börja göra det för nu börjar det bli riktigt jobbigt. Har aldrig tidigare haft problem med ryggen har först kommit de senaste månaderna