Barnkarusellen snurrar vidare
Gällande hjälm så fick man inte ta hjälmen i handbagaget när man flög från Grenoble. Det bringade mycket stånk och stön för alla som försökte få ned den i resväskan.
Gällande hjälm så fick man inte ta hjälmen i handbagaget när man flög från Grenoble. Det bringade mycket stånk och stön för alla som försökte få ned den i resväskan.
nenne - *asgarv* pelikaner!!! Har inte hört det uttrycket förut.
Men *kliar mig i huvudet* varför då inte kalla oss för måsar... varför pelikaner??!
Ett täcknamn för måsen ... pelikanen??!!
Annars nenne, hur mås det? Tempar du fortfarande? Jag tempar och ligger aaaaaldeles för högt. Ser inte bra ut! Men konstigt nog så mår jag bra ... kanske något varm men jag menar magen har varit lugn denna vecka.
Telis - är det en eller två veckor i år?
nenne - attans vad högt du ligger! Enligt min gamla akup skulle du få rådet att sluta äta stark mat och dricka alkohol. Märker du någon skillnad när du haft ÄL? Helst ska ju den stegringen vara 0,5 grader.
EA - vad härligt! Här kan vi glömma lönehöjningar och samtal för den delen också. Får vara glad så länge man har jobbet kvar.
Snuskiga tankar från sweetan!!!!
nenne - japp, har varit där två gånger men eftersom min kropp totalt varit ur spel så har jag inte gått de senaste veckorna. Börjar igen på torsdag så det lär bli nya härliga (NOOOT) örtkok.
Oaxen - då kan man lika gärna åka till Rom! Jag menar ungefär samma pris . Har själv kollat på Oaxen och räknat ut att det lätt går på 6 000 en natt + avsmakningsmeny etc. Fast å andra sidan det är ju vad en middag hos Mathias Dahlgren går på. Så det är ju bara att välja.
Sweet - vad skönt och bra att hon bad om ursäkt!! Och håller med om att många chefer tyvärr har som prestige att aldrig visa att de har fel/har gjort fel.
nenne - något är ju knas med din kropp och din höga temp visar det absolut. Typ en infektion (jag har ju tidigare undrat om du varit sjuk ... jag kanske inte had så fel ändå). Hoppas du får mer och klara besked gällande järnet. När skulle du dit (du vet kaniner har små hjärnor... minns inte)?