Barnkarusellen snurrar vidare
nenne - din nya akupunktör tar han/hon puls och ber om att få se tempkurva?
nenne - din nya akupunktör tar han/hon puls och ber om att få se tempkurva?
Som ni märker har jag helt snöat in på tempkurvor och akupunktur (sen i höstas) men det är för att jag märker sådan skillnad ... dock har jag inte blivit gravid men jag kan tänka mig att fortsätta gå enbart för välbefinnande (men då hos min gamla där jag fick ligga och sova ).
Sweetan - hejdå och skoj att vi faktiskt var här inne samtidigt för en gångs skull. Du förresten, har nog inte tackat för ditt långa och extremt gulliga mail när det gick åt skogen i december. Skulle ha svarat men så har det inte blivit av. STOR KRAM!
Bra att han kollar tempen och det skulle inte förvåna mig om ditt höga järnvärde har något med din höga temp att göra. Man pratar ju om levern, mälten och något annat organ som påverkas gällande akupunkturen. Berätta för akupunktören, han kanske vet. Vad tyckte han inte såg bra ut?
Hos min akup nu så går det inte att sova. Hon ställer frågor och så kommer hon och vrider på nålarna med jämna mellanrum ... aaaaaajjjj! Inte alls lika skönt men det gör nog susen ... för musen.
Nej, den förra lät mig sova ..zzzz... så skönt!
Intressant med de tre olika zonerna. Det har jag inte hört om tidigare. Har inte frågat damen jag går hos nu vad hon tror bör åtgärdas hos mig. Vi får se vad hon säger när jag kommer med en upp och nedvänd tempkura.
Oj AM, du har aldrig sagt något på bruncherna vi haft .... tänker på mitt bordsskick.
AM - jag skämtade! Kan ibland känna att jag pratar lite väl mycket dvs hinner inte tugga innan men i övrigt är jag nog helt normal ... tror jag!
EA - neutrala tapeter, vi har i sovrum samt gästrum/kontor använt oss av Borås serie Plain www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx&l=1
AM - skoj att laxreceptet blev poppis hemma. Vi har kört den i många år men faktum helt efter eget huvud dvs jag har aldrig läst ett recept utan härmat en väninna som gjorde något liknande en middag. Har de senaste året även lagt till en sås på creme fraiche, sweetchili och lite riven lime. Den väninnan bjöd även på en supergod limepaj till efterrätt. Mums!
EA - min väninna testade först minus och sedan plus då hon hade haft ÄL senare än vad hon trodde. Sånt inträffar så kanske dags att testa igen?