Barnkarusellen snurrar vidare
AM - vi råkade ut för samma sak i vårt kontors/gästrum. Fast det var maken som hade räknat fel ! Det fanns samma bad så rummet blev helt ok men surt sa räven.
AM - vi råkade ut för samma sak i vårt kontors/gästrum. Fast det var maken som hade räknat fel ! Det fanns samma bad så rummet blev helt ok men surt sa räven.
På tal om barnkarusellen så har jag ringt min akup och ska dit igen om ca 2 veckor ... så då är det bara att köra igång igen! Planen är (ja, ni ser ... kan inte låta bli att planera) att ta ut från frysen i början av maj. Då har jag typ 2 månader på mig att komma i fas igen.
Skulle vilja be CvL att långtidsodla några av mina eskimåer (eller alla) för jag tar hellre in 1 topp embryo än typ 5 halvdanna. Rättare sagt ... jag har ingen lust eller ork att göra 5 FET (om 70 % av 8 embryon klara upptining).
Mrs B - lycka till med intervjun!
Kokisen - har också fnurlat på det där med långtidsodling. De måste ju kunna vänta i 2-3 dagar efter de har tinat för att se om det funkar istället för 1 dag som de gör nu. Fast å andra sidan så kanske ingen av embryona överlever och då blir det inget FET eller så kanske jag får 3 stycken tillbaka? Eller kan man frysa in dem igen? Och varför har de aldrig provat att långtidsodla mina? Jag fick ju 5 toppembryon förra gången. Som sagt, frågorna är många ... svaren är få.
Vilket jäkla härligt väder det är! Jag VILL INTE jobba!
F12 chokladdröm som de serverade till min man i tisdags ...mmmm... det var nog bland det bästa i chokladväg jag ätit.
Annars väljer jag biskvi av ovan nämnda nennefavoriter.
nenne - kanske jag kan be dem att plocka fram två och hålla på dem någon extra dag?? Förra gången fick jag ett åter efter en dag som hade gått från 4-celligt ned till 3. Kändes lite sisådär. Om båda växer till sig så är det ju bara att vänta på tvillingar ... sure om de jäklarna vill stanna där inne.
nenne - de kan ju dö inte vilja växa längre! Men jag vill nog helst sålla lite bland mina eskimåer för att veta vilka som är riktiga vinnare ... ska höra med CvL hur man gör detta? *kliar mig i huvudet*
Liten ... jag hänger med men då ska jag inte gå på gul cykel om det är Kiss covers. Bokade av mitt fredagspass (spinning) då det blir att köra imorgon tillsammans med maken istället (trevligare). Ska nog ta en vända på stan ... bara lite jobbigt med dator + inköpt te och sherry.
EA - du kommer väl in här på söndag och talar om hur det gått?!
Tycker att musiken gör nästan ALLT när jag tränar och kan omöjligt gå på pass som har dålig musik. När det gäller spinning är musiken viktigare än själva tränaren (fast det finns undantag på idioter som snackar ihjäl passen). När det gäller dance/funk/step är tränaren viktigare än musiken men musiken får för den delen inte vara dåligt. En riktigt bra låt ger mig definitivt motivation att orka trots att jag är helt död.