• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Och jag har inte lagt upp bilder på vänner som inte vill ha sina bilder på FB ... därför ser man inga partajbilder på min sida utan bara semesterbilder som maken också har godkänt. Fast det är himla skoj att se partybilder på kompisarnas sidor ... .

• Lapinette

Och jag har avbokat min träning IGEN! Så jäkla trist men näsan är inte helt kurant, jag är tröttare än tröttast och har idag haft lite ont i tjejmagen + blod IGEN. Intalar mig själv hela tiden att detta, detta är nog de sista dropparna Hcg som ska ut.

• Lapinette

BS - vilken jäkla otur ni har!! Styrkekram.

Telis - självfallet skiner solen efter en vecka med massor av snö. Precis så var det för oss när vi åkte till Canazei .

Liten - attans att jag missade programmet igår, såg bara slutet så jag uppfattade inte hur de var som personer.

Frejis - lycka till på VUL!!! Tror att du kommer hit till tråden helt lyrisk (inte ett dugg avis ... nej då).

Gällande FB så ska faktiskt maken äta middag med en gammal skolkamrat i Paris ikväll som han inte har sett på typ 15 år. Allt pga att de numera har kontakt via FB.

Övrigt - har suttit och tröstat FL-kamrat som har testat negativt efter sin allra sista IVF. Hon fyller 42 i sommar och då är det stopp med IVFandet. Hennes make vill inte adoptera då han redan har två tonårsbarn. Jäkla vad tungt det måste kännas.

• Lapinette

Liten - tack för beskrivningen. Vill ni fortfarande köpa hus?

muggles - sjukt men sant så känns det ändå som en tröst, att det är folk som har det jävligare än oss på barnfronten. Vi har åtminstone adoption som ett tänkbart alternativ och än så länge har vi åldern på vår sida ... även om den snabbt tickar på.

• Lapinette

muggles - att vara sträng har man igen efteråt.

• Lapinette

muggles - jag menar nu positivt! Insåg att man kan tolka min mening lite hur som helst.

• Lapinette

Blivande fru L - jag lägger inte upp några bilder på några kompisar över huvudtaget om de inte själva säger ok på det först (oavsett om de är på FB eller inte).

• Lapinette

Blivande Fru - vad skönt att kön "bara" är 6 månader. Komiskt att nu nämner Operan för vi ska gå och se Svansjön i nästa vecka och jag satt precis och letade efter restaurang i närheten. Tycker det är svårt i de krokarna och vi vill bara ha något snabbt och lätt då föreställningen börjar 19:30 (maken vill ju helst inte äta förrän 20:00 .. så han tyckte vi skulle ta sushi).

• Lapinette

Mina sidor kan också bara ses av de som är länkade till mig (har nu kollat extra noga efter mitt ex varit där inne och snokat .. och tyvärr låg vissa fotoalbum öppna) men jag lägger ändå inte upp bilder på folk som inte vill synas på FB. Därför är det i princip mest vyer och något enstaka kort på maken och mig (och då har jag frågat honom om lov innan).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare