• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Vad botar magont? *kikar in barskåpets alla flaskor*

• Lapinette

Vad använde vi? Halvblank täckfärg, enligt ordination från affären.

• Lapinette

EA - varför testar du inte? Du säger att du mår illa, har ömma bröstvårtor etc. ALLT säger en sak - du är gravid!

• Lapinette

Ja AM, vad ska du nu göra??!!! Och inte får du dricka skumpa heller ... kan inte jag få gå istället *kaninen som sitter i myskläder borta i Vasastan*.

• Lapinette

Tror jag följer ditt exempel EA och tappar upp ett varmt bad. Fryser och har ont i magen. Måste nog bara checka att det inte är blod på pappret. Skumt med magen ...kanske ska jag ha mens IGEN?

• Lapinette

Inne och kikar och vad ser jag ett minus?!!! Men EA vad har tanten tagit vägen?? Stor kram!

Själv hade jag som sagt var lite ont i tjejmagen igen i fredags kväll och igår såg jag lite, lite blod. Så det hela är nog inte helt överstökat än. Men, men så bra som jag har mått denna vecka har jag inte mått på flera månader.

Ja förutom att jag idag är snuvig och har halsbränna ... samt lite huvudvärk (som är självförvållat). Det blev en hel del vin, amaretto och lite halvlagom sent då vi hade vänner över på middag. Såg/hörde även lite på Cars och Nemo då deras 3-årige snart 4-årige son ömson tittade på filmerna ömsom lekte kurragömma (under bordet) med oss.

• Lapinette

Ego - en till som är sjuk. Kände mig superhängig igår och i natt frös jag först och sen svettades jag. Vakna typ en gång i halvtimmen och vred och vände på mig och imorse visade tempen på 39 grader. Har sovit fram tills nu. Kan inte minnas när jag hade feber senast och på jobbet blev de också jätteförvånade när jag ringde för jag har knappt haft någon sjukdag sen jag började där för 5-6 år sedan.

• Lapinette

Helt sjukt att påven kan tycka det är ok att en 9-åring ska bli mamma!!!

nenne - låter som en trevlig helg . Själva håller vi oss till sängen. Trodde att lite sex skulle kurera mig ... det blev bara värre .

• Lapinette

Ore - idag vet jag inte om jag har magont då det i princip gör ont i hela kroppen. Jag som sa till maken att det var länge sedan jag mått så bra (som i förra veckan) och så åker man på feber.

Skönt att man kan ha datorn i sängen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare