Barnkarusellen snurrar vidare
Inga stora bokstäver .
Inga stora bokstäver .
Säger som övriga kloka på tråden. EA på ett VUL kan man se en massa häftiga grejer (säger tanten som är mästar i VUL ).
nenne - förklarar inte läkaren för dig vad havregrynsgröten och plommona egentligen är?
Vickan - du kanske behöver Crinone och lite barnalbyl för att få det att funka? Säg till gällande Crinonet för jag har lådvis hemma.
nenne - det beror ju lite på varför man gör VUL men jag har ju senast varit för att leta fel och då har de verkligen gått igenom allt... äggstockar rubbet. Vissa läkare (CvL) är så pedagogiska och förklarar vad man ser och om det ser bra ut etc. Skitintressant!
Lugn nenne, du lär nog göra en hel del VUL när du gör IVF. För mig började det bli rutin redan vid inseminationerna eftersom jag gjorde dem i naturlig cykel. Maken blev chockad hur snabbt jag drog av mig kläderna och hoppade upp på britsen (ingen gynstol då).
Förstår känslan i att tappa bort sig mitt i den här cirkusen. Det är en av anledningarna till varför jag trots min ålder tagit en del längre break mellan IVF'erna. För att försöka hitta tillbaka till andra ljusglimtar i livet och inte enbart se det som ett jagande efter barn.
Sen det där med vad som väl händer när man väl har fått barn, de tankarna förstår jag. Jag är medveten om att det inte blir guld och gröna skogar. Att det tär på förhållandet och visst är jag rädd att det kanske skulle innebära kaos, gräl och enbart kännas jobbigt. Det är därför jag ibland undrar varför vi kämpar som vi gör? Vi har det så himla bra idag.
AM - läcker hall och ja tack, tar gärna ett glas champagne. Skål!
nenne - sitter här och fnissar över din liknelse med ödlan. För den stämmer så jäkla väl. Instämmer med AM ... skriv en bok!
Cissi - härligt med Amex. Utnyttjar Amex för fullt i vår familj (makens guldkort). Det är Amex som betalade flyget till HK och nu även till San Francisco .
Lounger har vi genom AirFrance men inte genom Amex, engelsktalande läkare ... läste först läRare och undrade varför i hela fridens namn vill man ha det?? Restauranger bokar man ju själv ... eller kan dem göra det bättre?