• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Hoppas Telis har det bra i skidbacken och inte åkte på någon förkylning.

• Lapinette

Oj, huvudet fullt av vadd och så försöker jag förstå vad i hela fridens namn ni skriver om här. Tror jag ska försöka ta mig till köket för en alvedon så kanske det klarnar något.

• Lapinette

Mrs B - Grattis till jobbet!!!

EA - ja, det blev man ju inte klokare av. Fast rent generellt verkar läkarna i den här businessen säga åt en att vänta, avvakta, ha tålamod!

Ore - spännande! Någon taktik de närmaste dagarna ... dvs ska du testa?

• Lapinette

Vad skådar mitt öga ... ETT PLUS I TRÅDEN!!! Stort grattis Ore!!!

Själv har jag för första gången på mycket länge testat MINUS. Äntligen!!! verkar den här skiten vara över.

• Lapinette

Frejis - vad skönt att läkaren kollar dig lite extra.

nenne - har också fått sendrag av nålar, speciellt när hon kommit och vridit på dem ... de ska kännas enligt henne medan min förra ville att jag skulle ha skönt.

muggles - jobbigt med seminarium när man inte är "fit for fight"! Själv är jag feberfri idag ! Dock är halsen fortfarande igensvullen. Maken vill att jag ska gå iväg och kolla utifall jag behöver pencillin. Jag gillar inte pencillin och läkare ... och sen så vet jag inte vart jag ska gå (har inte varit sjuk sen vi flyttade hit).

• Lapinette

Oj nenne, det lät inte sunt (foten skruva av sig från benet)!!

• Lapinette

Frejis - Cityakuten har jag varit på tidigare. Ska kanske gå dit i eftermiddag för att få tyst på maken. Han blir så jäkla arg på mig när jag struntar i min hälsa.

• Lapinette

Frullan - har varit på bröllop på Dalarö och säger som Liten att jag inte alls blev impad. Grinda vet jag inget om men däremot att Lidö (som du valt bort) ska ha superbra mat.

• Lapinette

Tänk att jag totalt missade det ... blev tvungen att gå tillbaka och läsa - FREJIS GRATTIS TILL JOBBET! Vilket "flow" du är inne i just nu. Härligt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare