• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

MSW, jag har oxå haft rosa på Victor, fast det var faktiskt en tenniströja, så jag tyckte det var helt ok, men det var återigen någon som trodde det var en tjej då. Jag tycker det kan vara coolt med rosa till killar, om man matchar resten rätt.

BS, jag tror jag har gjort det misstaget att låta honom gå för tidigt till dagis oxå, inte alltid, men någon gång, som i fredags borde han varit hemma (trots att han var pigg).
    Man lär sig så länge man lever.
    Men idag verkar han vara feberfri helt o hållet och han åt bra i går, det är ju ett tecken på tillfrisknande.
    Ag barnflicka så hittade jag en tjej, eller hittade o hittade, hon passade Victor i Frankrike där hon var skibaum förra året, då jag var nere. Sen har hon flyttat till Sthlm nu och jag lät henne komma hem och ha honom innan jul o passa honom. Henne ringer vi till vid behov (det har inte varit så ofta) men hon är jätte gullig och bra. Funkar kanon. Han är väldigt social så han tycker det bara är kul.
    Hon får ha honom på mina föräldras hotellrum alt hemma hos sig själv den aktuella kvällen i april.

MrsB, min bror är inte som jag, han har mycket svårt att lämna sin prinsessa till någon + att ungen är speciell, inte ens hennes mor or reder ut o ha henne själv, hon är extremt mammig. Tror inte de vill lämna henne till ngn vilt främmande, men jag ska säga att jag har en barnflicka till Victor som kan ha dem bägge i närheten av oss (hotell) och då kan de lätt springa hem om det skulle vara ngt. Vill de inte får de ta med henne, o det kommer bli det ända barnet i så fall.

• FruCicci

Trevlig lgt AM, det ligger ju precis vid oss faktiskt Nice!

• FruCicci

nu såg jag dessutom planlösningen och de har inte öppenspis och inte balkong dessvärre, maken kommer inte gå med på det

• FruCicci

AM, den sista var ju inte helt fel, I like! Säkert maken med
    Kul att surfa riunt, man får lite ideér med när man kolla hur andra har det...

• FruCicci

Jag tänkte på exakt samma sak AM, jag ska se vad maken säger (hihihi)...

• FruCicci

Hej hej

Är du lite förvirrad Frullan ha ha ha, så är det när man är gravid och stressad!
    Nej vi letar inte seriöst alls, men skulle något perfekt dyka upp så kanske vi slår till, men än så länge har det absolut inte dykt upp något och vi stor trivs i vår lägenhet, den är helt underbar (bara lite för liten snart).
    Vi vill dessutom gärna flytta utomlands också innan barnen ska börja skolan. Vi får se vad som händer
    Sen är jag 99% säker på att jag får en kille med, men jag vill ju gärna ha en kille till, så det är ju bara bra. Skulle bli väääääldigt förvånad om jag gick en tjej!

Muggles, jag får kontakta dig via telefon tror jag, för i morgon kommer jag till Göteborg
    Jag har möte fram till 11.45 i V Frölunda och tar mig nog lättast in till stan med taxi sen, så city skulle nog vara bäst för lunch om det funkar för er. Kan dock plocka upp dig med taxin om det är på vägen?

Koko, utedagis skulle jag satsat på, då har man en frisk unge lite oftare. Vi är super nöjda med Victors dagis, han älskar ju sitt dagis och det är mest därför vi blir nöjda - när han är glad och nöjd så är vi det med
    Men UTE är bra, Prinsen går ju på utedagis och det verkar ju vara en höjdare!

MrsB, kul med intervjuerna säger jag med, skönt att det inte är så¨långt avstånd från hemmet med.

Liten, misstänker att det är komun norr om stan?

EA har tanten kommit närmare? Muffar du?

• FruCicci

Mugglan! Låter KANON! Ska bli så trevligt att få träffa sig igen. NK vid smink ingången då alltså!

Tar mig friheten o lägger in några till....

Listan:
    A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
    BS: Iris - Juni 2007
    Cicci: Victor - Juni 2007
    Mugglan: Moa - Augusti 2007
    Frullan: Borren - September 2007
    Piggelin: Amanda - November 2007
    Koko: Conny - Januari 2008
    MrsB: Malte - Januari 2008
    Liten: Mindre - januari 2008
    September: Lilla tjejen - juni 2008

• FruCicci

Härligt Lappis!!!!
    Så ska det låta

Telis, väldigt kloka ord!

• FruCicci

Ja nenne, hur mycket var det på då? Normalt är väl HB 125?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare