Barnkarusellen snurrar vidare
MSW, jag har oxå haft rosa på Victor, fast det var faktiskt en tenniströja, så jag tyckte det var helt ok, men det var återigen någon som trodde det var en tjej då. Jag tycker det kan vara coolt med rosa till killar, om man matchar resten rätt.
BS, jag tror jag har gjort det misstaget att låta honom gå för tidigt till dagis oxå, inte alltid, men någon gång, som i fredags borde han varit hemma (trots att han var pigg).
Man lär sig så länge man lever.
Men idag verkar han vara feberfri helt o hållet och han åt bra i går, det är ju ett tecken på tillfrisknande.
Ag barnflicka så hittade jag en tjej, eller hittade o hittade, hon passade Victor i Frankrike där hon var skibaum förra året, då jag var nere. Sen har hon flyttat till Sthlm nu och jag lät henne komma hem och ha honom innan jul o passa honom. Henne ringer vi till vid behov (det har inte varit så ofta) men hon är jätte gullig och bra. Funkar kanon. Han är väldigt social så han tycker det bara är kul.
Hon får ha honom på mina föräldras hotellrum alt hemma hos sig själv den aktuella kvällen i april.
MrsB, min bror är inte som jag, han har mycket svårt att lämna sin prinsessa till någon + att ungen är speciell, inte ens hennes mor or reder ut o ha henne själv, hon är extremt mammig. Tror inte de vill lämna henne till ngn vilt främmande, men jag ska säga att jag har en barnflicka till Victor som kan ha dem bägge i närheten av oss (hotell) och då kan de lätt springa hem om det skulle vara ngt. Vill de inte får de ta med henne, o det kommer bli det ända barnet i så fall.