• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Piggelin: tittade in på Pippilotta och Livias fleeceset fanns inte i små storlekar. Nu vet jag inte hur stort Amanda behöver? 80? Om du skriver in 1000471-60 c-Rosa i sökrutan så hittar du ett annat fleeceset i mindre storlekar ... 149kr

• fru AM

EA&MJ skrev 2009-03-30 15:39:10 följande:

AM-vilket sätt vill du helst "föda" på nu?
    Vill och vill ... Helst vill jag ha ett blixtlås på magen ... Men givet att det går så får det nog bli igångsättning (alltså vaginalt). Det är ju bäst för alla inblandade, givet att det förlöper som det ska. (Jag lyckades (tror jag) få sköterskan att röntga även min ländrygg så att läkaren kanske kan se om jag överhuvudtaget kan få ryggbedövning OM det nu skulle bli kejsarsnitt som är alternativet.)
  • fru AM

Piggelin: hittade ett finare fleeceset på Pippilotta: Artnr:1000216-Lila-60 c (skriv det i sökrutan)

Telis: Persbrandt har slajmiga, bleka ögon, äckligt plufsigt ansikte, en läskig alkishållning med putande bål, pompöst sätt ... Annars är han fin!

Page: kände en väldigt trevlig dvärgschnauzer en gång - hon hade lite fel på pälsen och var väldigt mjuk snarare än sträv men det gjorde ju inget. Vilken färg var det du skulle ha?

• fru AM

Telis: alldeles nära ditt jobb finns Feelgood där de har träning, sjukgymnaster och varm bassäng undre samma tak (där ska jag träna så fort jag får). Billigt träningskort! För att vara i city åtminstone!

• fru AM

Ore: oj vad det finns grejer! Fast jag fortsätter nog med min budgetvariant ... Nagellack.

• fru AM

Page: "Min" schnauzer var svart mjuk i pälsen från födseln - helmysig! Har ni tänkt på något namn? (börjar låta bebissnack här men hundar är ju lite så)

Telis: vet din man om din osunda faiblesse för Persbrandt?

• fru AM

fru AM skrev 2009-03-30 16:07:15 följande:

Telis: vet din man om din osunda faiblesse för Persbrandt?
    JAg menar - de är ju så olika!
  • fru AM

Snorre kan han heta! Precis som Kokos lillis!

Page skrev 2009-03-30 16:28:56 följande:
    I första hand vill jag nog ha en hane.
  • fru AM

Muggles: ryggbedövning - det är det där med mina ev förbenade fogar, det kan vara förbenat även mellan ryggkotorna osv så att det helt enkelt inte går att sticka.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare