Barnkarusellen snurrar vidare
Hej i tråden! Nu är jag tillbaka efter min "romantiska helg i Trosa". Vi "hamnade" i värsta porr-rummet på hotellet (rund säng, puderrosa väggar, en massa sexböcker i bokhyllan, flaskor med väldoftande produkter överallt, badkar i själva rummet). Så va hade det väldigt trevligt
Vickan! Stor varm kram! Blev så ledsen när jag läste om ditt missfall. Tidiga missfall KAN ju bero på små blodproppar och kan enligt vissa undvikas genom att ta barnalbyl eller likande i små doser. Tycker du ska prata med en läkare om detta! Nu har du ju haft två missfall på raken. Ägget fäster väl - rätta mig om jag har fel - upp till en vecka efter befruktningen - alltså en vecka innan BIM enligt normal cykel. Så det verkar ju som det fäster hos dig men sedan inte stannar. Mysko.
Frullan: Tror att det är en bra idé för er att göra köns-UL. Så att du har tid att förlika dig med tanken på ännu en pojke om det skulle vara så. Jag vet inte om jag önskade mig något spec. kön denna gån (eller tror snarare att jag inte gjorde det) men tyckte ändå att det var bra att få veta i god tid. Nu kan jag vänja mig vid att Livia INTE kommer få någon syster. Och om det hade varit en flicka jag hade väntat hade jag haft tid på mig att bearbeta att min man inte skulle få någon biologisk son ... Småsaker i det stora hela (från mitt utgångsläge - som har två friska barn, ett av varje kön) men jag kan förstå hur du tänker.