• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne: Bra att era chanser nu kommer öka! Du ska se att gostrollen snart trillar runt i er stuga!

• fru AM

Nu är jag tydligen hopplöst efter - har kronprinsessan Victoria förlovat sig? Och varför vet alla det utom jag?

• fru AM

Men hallå! De ÄR ju inte förlovade än! Inte förrän jag ser ringen på fingret!!!

• fru AM

Tycker verkligen det är dags för Victoria och Daniel nu. Fötstår faktiskt inte varför hovet spjärnat emot. Han är väl inte sämre än Silvia på sin tid (vilka rykten som går om henne ...!). Daniel verkar vara en sjysst typ. Framförallt om man jämför med hennes första pojkvän. Bra med lite friskt blod i den där släkten nu.

Och efterbröllopet kan jag ge mig den på att hon kommer börja hänga i vår tråd ...

Jag har talat.

• fru AM

BS: blev Iris rädd för något specifikt på tåget? (Vanligtvis är det Katla eller den stora råttan som får barnen att bryta ihop) Eller var det åkandet som helhet tror du? Är intresserad eftersom jag gärna vill ta Livia till Junibacken så småningom.

• fru AM

På ett sätt känns det som om Junibacken är bäst för barn i 4-årsåldern . men jag tycker så mycket om det själv att jag inte kan bärga mig ... Och då har jag ändå varit tapper och väntat ända tills nu ...

• fru AM

Blivande FruL: Vilket jobbigt besked! Men det är i alla fall något slags besked ... ICSI - är det när man injicerar en spermie i ägget?
    Det finns ju utvägen med insemination av donerade simmare - men det kanske inte är något ni kan tänka er? Fast tankarna måste kanske mogna lite innan ni vet.

Stor kram!

• fru AM

FruL: Makens bästa kompis hade usla simmare också. De har idag två adoptivbarn och en liten tjej som kom till genom IVF!

• fru AM

Ore: Bra tänkt!

Själv funderar jag på om jag inte skulle ta och boka in en fotografering av min klotrunda - helt bristningsfria mage - inom någon månad. Eftersom detta är sista gången den är rund av detta skäl ... Sedan har jag börjat fundera på hur jag ska komma i toppform efter förlossningen. Förmodligen är det bra att skynda lagom - men jag känner att jag verkligen vill få till figuren relativt snabbt efter detta barn. Sedan kan jag verkligen "äga min kropp" och det ska bli skönt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare