• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Och så måste jag tipsa om bra amningskläder: märket Paola Maria - finna bl a på www.4mom.se/

Tror jag köpte 3 eller 4 tröjor/linnen därifrån förra gången. Sitter snyggt, lite längre toppar som döljer efter-bebis-magen, smidig åtkomst till mjölkpaketen.

Eco Queen är en mode/livsstils/månadstidning - med genomgående temat EKOLOGISKT. Jättebra. Bra recept, fina kläder, sjyssta skönhetstips. Dessutom snyggt omslag med tidningsnamnet i relief (mumma för tidningsnördar som jag)

• fru AM

Koko: det är säkert en liten matförgiftning. Man märker skillnad jfrt med magsjuka. Vi gravvosar är ju lite mer mottaglia för matförgiftningar än när man inte är gravid. Men det har lugnat ner sig nu eller?

• fru AM

Men Tinga så skönt att få lite "svart på vitt" varför killarna krånglar med maten! Kram!

• fru AM

Nenne: grattis på förlovningsdagen! (Men var det inte lite speciellt att förlova sig 1 april? )

Fortsättning på mitt egospår: Läkaren ringde precis ... Jag har ett tillräckligt stort bäcken för att klämma ut bebisar! Så vi kom nu överens om att jag ska infinna mig i v 38 för att någon av läkarna ska känna efter om livmoderhalsen är mogen. Är den det så kan de sätta igång förlossningen dagen efter eller så. Är den inte det är det bara att vänta ... (Men jag tänker behålla min kejsarsnittstid utifall att).
    Har insett att man inte får några svarta eller vita svar i bebisbranschen - får nog vara nöjd med detta.

• fru AM

Telis: ringde du till sjukgymnasterna på feelgood?

• fru AM

Telis: Jag gick förut på Röda Korset för sjukgymnastik - tyckte det var riktigt bra! Om man trivs med en massa gamla russin som tränar samtidigt ... Ligger uppe vid Östra Station/Tekniska högskolan:
    www.rks.se/SjukgymnastiskbehandlingBass%C3%A4ng,10406,0.html

• fru AM

Vill tillägga att JAG trivdes med att träna tillsamamns med russinen ... De fick mig att känna mig så ung och rask! .-)

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-04-01 13:10:32 följande:

Undrar förresten varför de jag trivs bäst med av kollegorna är de som blivit uppsagda från företaget pga personliga skäl? Undrar om det är farligt att bli snackis med mig?
    Underligt samband! Har det med smygfisarna att göra?
  • fru AM

BS: grattis till böjen i alla fall. Är både du och maken sjuka? Nåväl, sexa på - det är för en god sak! Lycka till!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare