-
Oh, det orkar jag tyvärr inte idag. Men tack ändå! kram!FruCicci skrev 2009-04-03 11:01:44 följande:AM jag kan luncha om du kan ta dig till St Eriksplan!
-
Telis: grattis till namnbytet!
-
Vill tipsa alla i väntans tider om baby basics boxen från pampers. Hämtade precis ut den från Babyproffsen och man fick en blöjhink också!
bmd.emmhost.com/sites/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=PAMPERS -
Muggles: Blöjhink: Det kan stämma att jag avrådde från det - den vi köpte funkar inte när det gäller bajsblöjor. Men kissblöjorna åker ner där. Den här nya gratishinken tror jag vi ska ha i badrummet - få se om det är ngt att ha. När det är spädbarnsblöjor så luktar det ju inte så mycket - varken nr1 eller nr2.
Det måste väl vara en box per barn!? Jag har i alla fall hämtat ut tre stycken utan problem. Sedan får man ju en baby bag på BB också (den är väl från Libero har jag för mig?)
När det gäller sjuka tv-program måste jag tyvärr erkänna att jag är löjligt förtjust i att se bleka engelsmän gå på foam party och supa på Ibiza ("Ibiza ocensurerat") samt att se redan överdekorerade människor tatuera sig ("Miami Ink", "LA Ink") - och jag har inte en enda tatuering själv ... -
Nman på V:
Vendela
Jag tycker faktiskt att kissblöjor luktar! Men det kanske är mitt just nu hyperkänsliga luktsinne. Tycker maken luktar lite illa också ... Å andra sidan kan jag känna redan på 2 meters håll på dagisgården om Livia gjort nr 2 - så det är ganska praktiskt.
Vi lägger nr2-blöjor i hundbajspåse i en uppsamlingshink på en av balkongerna. Måste tillägga att coops hundpåsar är bäst eftersom de har knythandtag!
Ovärderlig info detta
Måste nu kolla runt för att se om jag kan lura till mig en Libero baby box också ... -
Äh Libero har ju ingen baby box - de snåljåparna.
Nåväl. Jag vill ha en fredagsdrink ... Någon mer? Om jag fick välja fritt så skulle jag starta med en svag mojito för att senare hälla i mig en drajja.
Fredagsparty!
-
Sopsäckar tar en hel del i volym! Finns med knythandtag de också!nennesjuttioåtta skrev 2009-04-03 14:16:18 följande:ja, herregud, vilken tur att jag fått min man rumsren. Fatta vad stora påsar det hade blivit till de blöjorna annars!
-
Man kanske kan blanda fläder och jordgubbar i en och samma drink? Och is, lime, vit rom?
-
Vadå vad är det för blöjhinkar ni tjatar om hela tiden? Vi snackar drinkar!
Svag mojito för att jag ska greja drajjan strax efter! -
Jag längtar plötsligt efter min ungdoms drink #1: Dagens med Midori (vitt vin, fruktsoda & melonlikör). Helst i stor kanna med is, bara att fylla på.
Nå - ska Nenne ansa tokbusken eller ej? Vad tycker maken?