Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Oh, kommer inte Ankan tillbaka snart??

TAck alla för era sparkar, hopppas indianerana fattar. Hvidis elegant spark du fick till. Vill du sparka lite till kan du få sparka på alla dem som jag var irriterad på imorse.

• lanovia 08

Tyckte väl att de såg lite mörbultade ut på fikarasten.

passionsblomman skrev 2009-03-18 14:36:06 följande:
    Dem har jag redan sparkat så de fick blåmärken! Och JAG har STÅLHÄTTOR på mina arbetsskor...lanovia 08 skrev 2009-03-18 14:33:55 följande:
  • lanovia 08

Go Hvidis Go Hvidis!

Jag är helt klart imponerad över denna gravida tjejs vighet.

• lanovia 08

Kan någon sparka på mig?
    För nu är jag absolut största störningsmomentet i mitt liv!! Oh vad jag klantat mig idag. Hela dagens försök åt skogen.

• lanovia 08

Ähhh här hade jag tänkt att svara på vad som hänt idag eftersom jag ville att ni skulle sparka på mig. Åt skogen med det nu finns riktiga problem här i världen också.
    Ankan, jag blir helt tom vet verkligen inte vad jag skall säga. Tårarna bränner i ögonen. Kan bara skicka världens största kram. Hoppas mannen kommit hem nu.
    Önskar som de andra att jag kunde ge dig en riktigt kram. Men det skulle ta mig några timmar i bilen för att komma ner till dig, skulle det iof vara värt.
    Lilla vän ut med tårarna och alla besvikelse. Som du själv sa bättre MF än ett sjukt barn. Men det är just nu en väldigt klen tröst.

• lanovia 08

ja verkligen. Jag sitter här vid datorn helt paralyserad och är ledsen med Ankan och maken. Skickar återigen kramar till er båda!

• lanovia 08

Godmorgon(?) alla! Slog mig en liten sak, Ankan idag jobbar väl inte du? Hoppas verkligen du o maken tagit ledig idag och bara tar hand om varandra.
    Kramar ytterligare en gång

• lanovia 08

Oj nu skall vi se om jag kommer ihåg allt jag har tänkt medan jag försökt läsa ikapp hela dagens korrespondens här.

Jag har faktiskt skaffat id på FL, var någon gång i min djupaste desperassion. Har skämts för mkt för att erkänna det för er. Men använder mig välidgt lite av den. Tycker precis som ni att det är lite för mkt där. Intressast tycker jag nog trådarna är som lyder; "jag har ont i lilltån tror ni jag är gravid?"

Blommis låter som du har en bra taktik och inställning. Hoppas det går vägen för dig.

Ankan vad är det för inställning, klart din kropp behöver något extra. En riktig fin lyxmåltid tycker jag du o din man skall unna er.

Jag åt spagetti o köttfärssås till lunch. Hann inte med de andra till lunchrestaurangen så jag fick ta min lunchlåda istället.

• lanovia 08

Haha vad roligt. Blev just uppringd av min mobiloperatör för att förlänga ett avtal. Vad roligt hon va, när jag sa att efternamnet inte stämde (bytte ju när jag gifte mig). Lät hon hur förvånad som helst. Lite paff stammade hon ur sig, men personnumret stämmer det??
    Öh, ja jag är fortfarande samma person. Tyckte hon var söt.

• lanovia 08

Appropå att läsa fel, igår när Hvidis sparkade på mig så avslutade hon hela alltet med att skriva gumpen. Jag läste snoppen. Jag började undra om jag missupffat mitt kön helt o hållet. snopp på mig, nja. Tog faktist några sekunder innan jag fick allt rätt.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)