I vått och torrt (del 5)
Oh, nu har jag fått igång dagens försök, kan ni inte hålla tummarna för att jag lyckats bättre än igår.
Oh, nu har jag fått igång dagens försök, kan ni inte hålla tummarna för att jag lyckats bättre än igår.
När fyller du? Vad tråkigt att han skall jobba. Lite mys är ju trevligt att få på sin födelsedag.
nu kom jag på hur jag kunde läsa så fel igår är ju rätt långt mellan gumpen och snoppen. Men det var ju pungen jag läste. Är ju lite mer likt gumpen i alla fall.
Vad spännande med inbjudningskorten, vet gästerna om att ni skall gifta er? Oh vi hade så roligt när vi delade ut våra. De som bor här i stan delade vi själva ut till. Men vi ville inte att de skulle se oss. Så vi smög runt husen och försökt ta oss genom låsta dörrar och lista ut portkoder. Hahaha det var helt sanslöst. Bästa var att på ena stället kom min kompis ut medans jag strök runt där. Jag drog snabbt upp luvan och vände mig om.
Ok, nu måste jag berätta en annan sak. Har mycket tankar idag verkar det som. Vi hade gruppaktivitet med jobbet igår, skulle laga mat tillsammans. Var jättetrevligt och mysigt (+lite mycket alkohol ) Men ialla fall killarna som jag skulle laga mat med var lite väl "avancerade". Jag kan t.ex. komma på många olika sätt att göra en god rödvissås på som blir klar på 15 min. Nejdå vill skulle göra en sås som tog 2h!! Gud döde den som köper en för billig parmesanost den kommer förmodligen bara smaka tvål etcetc. jag var minst sagt trött innan vi hann börja. Någonstans fick jag mindervärdeskomplex av allting. Nähä kan inte jag laga mat alltså som inte gör ditt och datt. Men HAAA när maten väl stod på bordet kunde jag konstatera att visst det här var gott. MEN jag kan göra mycket godare mat på lättare vis. Så nu är jag nöjd igen.
Blommis, var bra att det verkar trevligt. Du verkar ha en bra plan. Håller tummarna.
Ankan, jag skall bort över helgen så jag passar på att säga GRATTIS redan nu.
Tycker också födelsedagar är heliga. Vi brukar försöka hitta på något särskilt. Jag fick turridning av mannen sist. Och i januari när han fyllde åkte vi ju till Köpenhamn.
Har t.o.m hoppas över att gå ut o äta med jobbet en gång när jag fyllde år. Ville hellre fira med mannen. Fick jag ringa förståelse för.
Morr även körningen igår sket sig. Dels beroende på att jag gjorde ett stort klantigt fel. Blir så trött!!!
Visst är det BIM idag. Men verkar också som att indianerna är på intåg. Så ni kan sluta hoppas. De är ialla fall punktliga, vilket uppskattas. Verkar som min kropp kommit i balans. Puntkliga indianer och inga konstiga symptom.
Ingejöris försök låta bli med det där. Det slutade fruktansvärt tråkigt för Ankan men det betyder inte att det behöver göra det för dig. Försök tänka på det. Förstår att tankarna lättare springer iväg efter detta...
Ni kan nog sluta hålla tummarna, blod på pappret ser jag som att det är dags att kapitulera. Segt men som sagt skönt att indianerna kan klockan (de har ju egentligen bara missat en månad men det skall de minsann få äta upp) och att kroppen lärt sig veta hut).
Tyvärr är det nog inte tredjegången gillt. På ena försöket var det tredje gången gillt i förrgår. Så det blir fjärde gången på måndag. Det andra var första gången igår. Urk vad trött jag blir. Som tur är inte jag skuld till alla misslyckade gånger.
Bra att du är lugnare idag Ingejöris.
Häftiga smeknamn ni har. Själv kan jag inte komma på något bra. Jag kan väl vara klarinett-novia isåfall.
Helt rätt!
Nu måste jag rusa till bussen. Skall iväg med ett tåg till Kalmar. Skall dit och kramas med underbara tjejer som jag inte sett på 6 mån. Ha det så bra allihopa. Kram!
Hur hade ankan det på sin födelsedag? Grattis en gång till, denan gång i efterskott.
Jag skall gå o hjälpa till med maten nu, får läsa allt som hänt under helgen senare. Måste bara beklaga mig lite. Ämnet är indianer. Som ni minns så kom de röda indianerna på besök som ni minns. Sanningen var väl att det snarare var en rosa förtrupp som kom inridandes. Sedan dess har jag inte sett röken av dem igen. Kände av mensvärk i går kväll och idag + att brösten börjat ömma. Men inga indianer. Jag blir så jädrans trött. Gissa om jag byggt upp hoppet nu. FAst att jag vet att det lär skita sig typ i morgon. Ifredags ryckte jag på axlarna och var glad för att indianerna betedde sig som de skulle. Kommer de imorgon kommer jag bli ledsen för att det bara retas med mig.
"hej dick! hej dack! oh vi drack...."
haha man har la varit student.
Kalmar var helt kanon strålande väder, underbara vänner. Har dessutom sett ena kompisens 2 månaders bebis. Gud så söt hon var. kunde knappt slita mig från henne.
Den samma kompis (som vet att vi försöker) frågade hur det gick med barn. När hon hörde att det inte gick så bra frågade hon om det kändes jobbigt. Jag tänkte glatt svara nejdå det är lugnt. Jag fick inte fram en stavelse innan jag började lipa. Ehhh, svaret är nog att det är jobbigt...