Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Jag verkar vara immun.
    Idag har jag upptäckt massa nya gravida här på jobbet. Suck

ingenjörsbruden skrev 2009-05-07 11:17:35 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-07 11:09:00 följande:
    Det smittar om man umgås mkt med gravida.... *gnider tangentbordet mot magen*
  • lanovia 08

Alla känsliga hoppar över detta inlägg.
    Var på toa förut och hade då blod på pappret. ???? Mitt i cykeln (dag 11 el 13 beroende på hur man räknar). Ok för att jag brukar ha flytningar som är rätt sega o slemmiga vid denna tid. Men blod har jag aldrig sett tidigare.
    Hmmm.... och ont i magen har jag haft rätt rejält både igår och idag. Undrar vad detta är?

• lanovia 08

hvidis fy vad hemskt med mannen som dog utanför er. Ja man får verkligen sina påminnelser om att livet inte är något evigt och självklart.

Nu skall jag sluta spama och fortsätta jobba

• lanovia 08

Vad skönt med massage.

Ja jag har varit på fikarast, och ätit kaka. *torkar chokladen runt munnen*

Vad innebär äggblåsor egentligen?? Blir det ingen ägglossning då?

Skall definitivt ta upp det med BM. Gäller bara att komma ihåg det.

Hmm om det är ÄL-blödning kanske vi skall ställa om planerna för kvällen. Planerna var att städa, boring. Kanske skall köra vuxenlekar i halmen istället...

• lanovia 08

Jag får samma bild framför mig.

passionsblomman skrev 2009-05-07 22:45:29 följande:
    Ja, jo jag kan liksom SE dig slita ARSLE på det där fortet med ett aldrig tidigare skådat "nu-jävlar-ska-jag-slå-alla-rekord" i blicken... Typ träningsverksvarning inför nästa dag...Gud vad roligt med sådana kompisar!
  • lanovia 08

Tack tjejer för era kloka svar. Som det ser ut nu finns det alltså två alt på vad det kan ha varit. Får se om läkaren har ngt mer att säga...

Lite vuxenlekar blev det allt igår, men försvårades av magont. Känner mig inte så sexig när magen värker.

• lanovia 08

Ore, vad kul att se bebis och trevligt att sannorlikheten för fiskt barn blivit ännu större.

Celeste, nej ingen diagnos ännu....

• lanovia 08

Hvidis, usch och fy! Vet inte vad jag skall säga, skickar kram till både dig och syrran. Är nog ett bra tips att försöka öppna hennes ögon, så hon ser hur hon har det. *kramar*

Nej mitt magont är inte alls välkommet tillbaka. Har skitont idag.
    Fattar inte vad det är. Om det vore något så hemkst som cancer så borde jag ju ha det mer jämt och inte bara vid den här tiden på månaden och inte uppehåll vissa månader.
    Ninnis bra idé har tänkt på det själv oxå, skall def skriva upp frågor vi har. Nu är det bara 1 v kvar tills besöket. Är så glad för att vi har det inbokat, hade nog varit helt knäckt nu annars.

Nalle Puh hur kommer det sig att du redan vet om din möhippa? Någon kompis som inte kunnat hålla tyst? *nyfiken* (fröken nyfiken kallades jag här om dan av en kompis)

• lanovia 08

Insåg just att ajg skrev Hvidis!!?? Menade så klart Ingenöris

Hvidis hoppas jag har kanon på möhippan!

• lanovia 08

Nalle ja då kan det vara bra att veta vilken dag som gäller.
    Mig grundlurade de. Ojoj vilken kidnappning det blev. Mannen fick slita som en tok för att hålla mig hemma, han misslyckades lite. Jag skulle bestämt ut o gå med hundarna på morgonen och det gick inte att hindra mig. Så när tjejerna kom var vi ute o traskade på långpromenad. Men vi kom hem ca 30 min senare. Stackars älskling vad han fick stå ut med, jag var arg som ett bi när vi skulle iväg på promenaden, han segade och kusinen hans+flickvän som var besök segade ännu mer. Jag ville ju bara ut o gå!!! NU!!! Fanns ju inte i min hjärna att det var möhippa på gång, vi skulle ju på fest på kvällen. hahaha.

Njut imorgon, är så häftig känsla att inse vad kompisarna har planerat för DIG!!!

Ingis nej det är inte bara du som tycker han verkar skum. Men sedan har vi iof fått din liiiite partiska version av det.
    *kramar Ingis som skall vara ensam ikväll*.

Nu skall jag snart ta min hemskt onda mage med mig o möta maken. Vi skall till stugan i helgen.
    Ha det så bra alla goa tjejer.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)