• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Hur är det nu man gör när man ska gå och motionera? Min kropp vägrar att lyda!!

• Hvidbrud

Åh, jag kaaaaan iiiiinteeeee. Det är så kallt i vattnet... Kanske ska jag bara gå lite..? Nä jag packar väskan nu! Lite inpackning är ju bra för håret och kanske like bodyscrub? Måste locka mig lite...

• Hvidbrud

Jag förstår dig verkligen, gumman. inte kul att ha förhoppningar som inte blir infriade. Du känner ju din kropp bäst själv, så du får låta det ta den tid det tar. Står här klar till att kramas oavsett vad!!

Plötsligt blev jag så hungrig... då kan man ju inte simma...

• Hvidbrud

Vet ni vad! Det ringde presis en jävla telefonförsäljare! Han presentrade sig som om han ringde från någon viktig instans och skulle bara kolla att de upgifter de hade gällande min verksamhet fortfarande var aktuella. Det var de. Han skulle skicka det vidare till en annan avdelning och precis innan han skulle lägga på nänmer han att det då iår blir en avgift på 2400kr. Ursäkta sa jag. Vad är det du vill att jag ska betala för? Åh, det är''namnet igen, till internet, till googel och yahoo och andra sökmotorer. Detta är inget jag har¨anmält mig till och all internetreklam sköter jag via sverige, så jag sa till honom att jag tyckte att det var ett märkligt sätt av honom att försöka sälja en vara, genom att uppdatera något jag inte beställt och sen i sista sekund nämna att han ska ha betalning för de. Det var INGET jag var intree´sserad av. Svaret blev då: är det för mycket pengar? Det får du ju in på några massager. Nej sa ja. Jag behöver inte mer marknadsföring. Vi har mer kunder än vi behöver. Så säger den lilla rövungen- du, mitt förnamn, gå och massera några gumpar nu.

KOOOOOKAR av ilska och irritation. ahn ringde från hemligt nummer också så man kan ju inte göra något. jävna kvacksalvare och lurendrejare! Grrrr!!!

• Hvidbrud

har lust att anmäla honom till "kontant" ett sånt program typ plus här i dk...
    Måste ju finnas dem som går på det. Fy bubblan!
    nä, jag sa att han nog hade behov av lite rövmassage, sen slängde jag på luren. (fan, en stor jäval plastk*kskulle han få djup oblid behandling med) (förlåt känsliga ögon, men jag är gravid och jag blir ARG och vill straffa det svinet)

Tack för packad v¨ska passion! Nu har jag ju slängt i mig en god portion pyttipanna (min nya favvis..) så snaaaaart ska jag gå... Ialla fall ut. Kan inte lova nått...

• Hvidbrud

Ja, tårarna trillade på denna hormontanten! Så sköönt!

Ingis: ja, vatten djur är jag inte, snarare en landkrabba eller ett planterat träd. badar ca 1ggn om året i havet och bara om det är över 22grader... (och då slänger jag i mig själv i ett obevakat ögonblick, har hänt att folk sattsar pengar på om jag kommer i eller inte) Tycker att man blir så våt...

Kram på er tjejer! Vi hörs i kväll, för nu går jag!! Hej! Puss puss!

• Hvidbrud

Lanovia: jäkla trixande indianer!! Kan de int bara sköta sitt jobb och göra det de ska, så att du inte behöver stå där med huvudet i sanden. Nä, det är orättvist tycker jag! tycker att det är bra att ni redan har börjat boka tid till att få lite hjälp, det kan ju slita en del på er all denna väntan och förhoppningar som åker hiss. *Jättekraaam*

Ingis: *Kramarlitehärockså* *mummlarnåttommakarsombodevetabättremummelmummel*

Idefixen: Hej! Jag tycker att det låter som en bra idé att kombinera arbetslösheten med mammaledighet! När bebsen blivit lite större har vi förhoppningsvis kommit in i bätter tider och där är plats på arbetsmarkanden igen. Det är klart att du ska köra när din mammapeng är bra!

Ankan: Åååhh! Så spännande lååång väntan bara! *hållertummarna*

Min man kommer hem om 23timmar!! O vad jag längar... Men han är säkert jätte trött och kanske lite gnällig (?) jag är varnad och tänker inte sätta mina förhoppningar för högt. (men oj vad härligt det skulle vara med en sån omgång hall-sex så porttelefonen ramlar ner... )

Strålande solsken ännu en dag, oj vad bortskämda vi varit de senaste veckorna va´? Det ser nästan ut som det snöar där ute, rosa snö an blomstreblad... *andasindjoptochförsökerbrännafastbildenavnykläcktvårpånäthinnan*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)