I vått och torrt (del 5)
Du om du börjar gråta på träningen så är de något som ska ut! Man får vackra ögon av tårar har jag hört...
Du om du börjar gråta på träningen så är de något som ska ut! Man får vackra ögon av tårar har jag hört...
Charles Nonsens!!!! Ja! det är ju han med rösten!!
Vad vore världen utan youtube och google... det var inte längesen man skulle slå i tunga lexicon för att bli klokare och då skulle man aldrig hitta charles nonsens där.
Lanovia: det var väl skönt att det inte var några avskedningar. Hoppas att det löser sig till det bästa med omrikeringarna. Ibland behövs det röras runt i grytan..
Skulle ha gjort storstädning igår när jag kom hem från jobbet. Jag lagade mat och fastnade framför tvn och glömde allt om att städa (en finurlig psykologisk (d)effekt som också gör att jag inte heller ser att det behövs städas...) Men jag vill ju också få poäng och en glad man så jag vaknade tiiidigt och har röju och dammsugit och skrubbat köksluckorna. Så lite tur var det att han missade lyget, annars hade jag bara hunnit lite dammsugning. Jag tycker att jag har varit duktig nu!
ja, man kan stoppa fingrarn ai halsen... För mig räcker det att tänka på bajs just nu. Örk vad jag ulkar!!
JAg håller med dig! Min man har hemligt nummer och jag måste svara med "jobb rösten" varje gång han ringer...
Hade en kompis som bode mittemot en brandstation... De brukade träna med bara överkroppar... Hon kom nästan aldrig utanför dörren
Ninnis: Hur skulle du beskriva smärtan?
Blommis: Heja dig! Just nu är det tufft men on bara 2 dagar blir det jätte myket lätare och om du tar en kaffe nu så ska du lide mycket längre plus tänk så dåligt samvete du skulle få...
Du klarar det! Heja heja!!!
Gläm inte hälla i dig massor med vatten. Skiten ska ju ut!