• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Åh, vad jag är trött i magen nu... Nä, tjejer nu hör ni inte mer från mig idag för nu ska jag hem och krypa ner i soffan brevid min troligtvis snarkande gubbe... Får se till att väcka både honom och zombien... I want Batman i kväll!!

• Hvidbrud

Godmorgon allihopa!
    Härlig sovmorgon idag. Kunde äntligen sova lite längre idag.
    porttelefonen hänger där den ska, men mattan... den har blivit invigd, så att säga. Maken låg och sov när jag kom hem, men det tog inte många pussar att väcka honom och zombien var inte där! batman var klar att rycka ut på en gång, så jag fick inte ens på mig mina nya underkläder
    Shiiit vad härligt det är att ha honom hemma igen! kan bara sträcka ut handen och klappa honom och vända sig i sängen och lukta honom i nacken... mmmm... han var tilloch med vackrare än jag kunde minnas... *liteyrihuvudetavennyförälskelsesattack*

Och så många rosa babykläder vi fick... Amerikanska nylon-drömmar med spetsar och blommor... Min hippibebis i nylon! vem vet, hon mlir kanske som mig och vägrar ha annat på sig fram till 11års-dagen?

Vill avsluta detta kilometerinlägget med jättekram til Ninnis. *kraaaaam* Lovar att aldrig känna på mig något mer Allt Indianförsvar är nerlagt på denna sidan sundet *ställermigpåbronshögstatoppochroparfrittfraaam*

• Hvidbrud

Vadå offentligt- det är väll en privat fest? Om jag ska vara Catwoman, så blir vi ju två med piska...

• Hvidbrud

Åh, vad roligt det skulle vara at gå på maskrerad!!! Utklädningskalas!! Det ska lillmuffin ha varje gång hån fyller år!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)