• Ninnnis

Hvidis, säger som Ingenjören: ni har ju oss!

Ingenjören, låter kul med 48-timmarsparty!

• Ninnnis

.... dessutom är det kanske lättare att komma i kontakt med folk när man har barn? Pappagrupper som du sa, babysim, dagisföräldrar, grannar med mera. Det ordnar sig!

• Ninnnis

Andbeyond, fy vilka tråkiga besked! Men samtidigt kanske bättre att få veta nu? Det är nog bara du (tillsammans med din m2b) som kan avgöra vad som är riktigt att göra för er. Självklart ska du skriva av dig här, vi är ju här för att stötta den som behöver för stunden! *styrkekram*

• Ninnnis

Fru L, OJ vilken vändning! Vad häftigt! Förstår att det blir en känslomässig bergochdalbana, men nu har ni ju alla möjligheter att lyckas på egen hand! Ja, det är första gången jag tar Pergotime.

Ankan, hoppas indianerna stannar hemma när ni åker till Blekinge

Lanovia, kan också känna behov av en bäbispaus ibland, men så kan jag inte hålla mig borta härifrån i alla fall... *kramar*

Nu ska jag ta en powerwalk i solen!

*sticker inom Lund och tar en grillad korv på vägen*

• Ninnnis

Har ytterligare en usel dag... Tjafsade med maken igår (på telefon, skitbra...) vilket framkallar det dåliga humöret som ett brev på posten

Skickar en kram till de som behöver det, men orkar inte skriva så mycket mer.

• Ninnnis

Ingenjören,

Själv försöker jag febrilt sprattla mig upp till vattenytan och får inget gjort...

Tack för tröstande kramar!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)