• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Fast det var ju egentligen mamma som var klok...

• Ninnnis

"Försökt" tycker jag man har gjort så länge man medvetet kört utan skydd. "Verkligen försöker" gör man kanske när man aktivt räknar vilka dagar man troligtvis är mest fertil och försöker pricka in det? Vet inte om det är så stor skillnad om man använder äl-stickor eller ej, mer än att man då uppenbarligen är beredd att lägga lite mer pengar och tid på försöken. Vissa använder kanske stickor mest för att se om de öht har äl?

• Ninnnis

Hej! *vink vink*

Jag håller på att putsa fönster, hade sparat insidorna till en regnig dag... Plötsligt kom min nya granne in med fyra gigantiska, nybakade muffins (muffin? muffins? ), kompletta med frosting och allt! Hon ville tacka för lånet av trädgårdsredskap som de lånade av oss. Så himla gulligt!

*gömmer undan de tre som är kvar så så att de inte slinker ner av bara farten*

*nej förresten, bjuder er i stället, vassego!*

• Ninnnis

God morgon!

Nånting verkar Pergon ha satt igång iaf, för det drar och kniper i tjejmagen. Det kan ju bara bli bättre, så allt som kommer igång är välkommet

• Ninnnis

Lanovia, det gör inte ont, mer molar och drar. Skulle kanske kunna tyda på ÄL? Har hört att kroppstemperaturen stiger i samband med ÄL, har någon av er märkt av det? Igår kände jag mig varm, men inte febrig, aptrött och huvudvärk. Kan ju vara nåt helt annat, men hoppas kan man ju alltid

• Ninnnis

Han kommer hem i morgon... Det blev mysning fredag, lördag och söndag ( ), så jag hoppas det klarar sig tills imorgon om nu ÄL är på gång...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)