I vått och torrt (del 5)
Hvidis - (men för braten)
Ingenjören - ja, och svintoläkare ska man också akta sig för
Hvidis - (men för braten)
Ingenjören - ja, och svintoläkare ska man också akta sig för
Åk hem illa kvickt innan migränen bryter ut, Ingenjören! *trollar bort huvudvärken - trolllll!*
Förresten, vi får väl satsa på 101010 eller nåt... 111111 låter ju coolt, men det är alldeles för länge dit! Nummer två kanske?
Ikväll ska jag testa ett nytt träningspass, stationsjympa. Verkar svettigt och kul
Ja, hur gick det Blommis?!
Hvidis, helt rätt att trycka till braten lite extra! Heja!
Lanovia, vet inte riktigt heller hur helgen ser ut, men om fika på söndag blir aktuellt så försöker jag så klart få till det!
Ingenjören, nej man kliver av på varje tågstation och gör 100 situps och 25 armhävningar
Oj, vilket åkande och pillande Blommis! Men som du säger, går det vägen är det ju värt allt... Mysigt ocg väldigt välförtjänt att du och maken får lite egentid mitt i allt detta
Den där "vi två mot världen-känslan" är bara så himla viktig! Speciellt när sånt här händer. Min make är faktiskt väldigt bra på att framkalla den känslan. Gulle honom
Glömde, tumme hålls för Ankans jobb!
Ankan, vill också se gården!
Nalle, vad duktig du har varit! Bra att sköterskan var förstående, och vad SKÖNT att det inte verkar vara nån fara. men ta det som ett tecken på att du måste ta det lite lugnt.
Lanovia, fika i Malmö på söndag hade passat mig, tror jag. har inte kollat med pendlande maken, men preliminärt iaf. Du får kolla med din make om han går med på det Många affärer, byggvaruhus och liknande har ju öppet på söndagar om han är intresserad av att kika där. Har magontet försvunnit förresten?
Blommis, "iblandet" bör minimeras, helt klart...
Har inte fått den... Det kanske tar lite tid? (nej, tålamod är inte mitt mellannamn )