• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Åh, skinkgifflar! Tack! *mumsar*

Det var riktigt skönt med powerwalk. Jag sitter ju inomhus hela dagarna, så det är härligt att komma ut och få lite luft. Nu är det ju ljust länge på kvällarna också, så jag hittade inga ursäkter

Ankan, du kanske också vill fika i Malmö på söndag?

• Ninnnis

Ååååhhhh, Blommisen!

Stackars dig som har ont och fick omild behandling! Men TÄNK om det ÄR ett tecken på att det är på gång! Är det "bara" (i brist på bättre ord) VUL imorgon, och sen vänta och se?

Vad mysigt att ni hann lunch och biomys trots all väntan.

*håller tummarna så de blir blå och lägger en värmeflaska på din mage och ger dig en kopp te och kraaaaamar försiktigt*

Förresten, vad orättvist att ha ont där nere utan att ens ha fått ha "massor av sex eller så"!

• Ninnnis

Lanovia, vad gulligt av din man! Det kommer att gå jättebra imorgon ska du se

Ankan, spännande med visning! Hoppas det är lika fint som det ser ut Vi ska sätta igång och renovera/inreda vår övervåning, och kommer troligtvis att ha en liknande spiraltrappa. Lite bökigare blir det ju med möblerna, men det ska nog gå!

Nalle, bra att du sov riktigt många timmar! Det var förmodligen precis vad du behövde

Blommis, hoppas hoppas att det går bra idag och att det gör lite mindre ont!

• Ninnnis

Hehe, ja det var väl inte så svårt?

Ses vi inne på stationen vid O´Learys eller utanför vid ingången? Ska vi ha en ros i kavajslaget?

ingenjörsbruden skrev 2009-05-14 09:20:21 följande:
    Ninnis: Nu har jag fått ihop ditt smeknamn....snokade liiiite på eniro ... har funderat länge på vilket namn det var smeknamn på.....o så logiskt det var!
  • Ninnnis

Ingången till uteserveringen och ingången till stationen är nog typ samma ställe? Vi hittar nog varandra!

ingenjörsbruden skrev 2009-05-14 09:28:53 följande:
    Hahaha japp! O´Learys....utanför vid ingången till deras uteserveringen eller så....eller så ringer vi!
  • Ninnnis

Ingenjören, vad är det för konstigt ställe? *hoppas de inte äter upp dig*

Hvidis, fnissar åt din berättelse om tjollamuffan och näsmens (fast det var ju inte kul att du hade ont såklart)

Ingenjören, när ska du och Nalle träffas? *nyfiken i en strut*

• Ninnnis

Lanovia, det är korrekt uppfattat!

Det kommer att gå bra imorgon, gumman! Försök att inte ta ut några sorger i förskott, det är säkert inget som helst fel. Kram!

• Ninnnis

Aha

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-14 12:15:36 följande:

Vi har en "date" inplanerad till sommaren/hösten
  • Ninnnis

De få gånger i mitt liv jag har solat solarium (tex innan bröllopet) väntade jag lite med att duscha. Det spelar kanske ingen roll, men det föll sig så att jag åkte hem och duschade så då gick det automatiskt lite tid.

Nu har jag fått massage, såååå skönt! Nickade till ett par gånger. Snart ska jag köra och fika hos min kollega och hennes lille 3 månaders son

• Ninnnis

*håller tummarna extra hårt för Blommis inseminarium och Lanovias läkarbesök*

Blommis, kom just på att det måste ha varit jättejobbigt att sätta en spruta på sig själv?! Du är tuff, du! Nu MÅSTE det väl bara bli nåt, så som ni kämpar.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)