• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Jag har förresten fått en massa (typ 4) finnar... Kanske också är nåt hormonellt pga Pergon?

• Ninnnis

Hej Lanovia! Det är konstigt hur man kan få till det i drömmarna... Det kommer att gå bra idag, håll maken i handen och påminn dig om att ni gör detta tillsammans. Och fråga, fråga, fråga!

Blodprovet idag är för att kolla om jag har haft ÄL, alldeles riktigt! Vilken koll du har

Lycka till idag, tummar och tår hålls krampaktigt!

• Ninnnis

Nalle, du blev ju dålig och tuppade av! Det är betydligt värre än det lilla blodprov jag ska lämna idag iaf Dessutom har jag inget emot sprutor (lät ju också lite knasigt), är blodgivare sedan länge. Har man lite sprutskräck så är det ju så klart jobbigt att bli stucken. Så nej, jag förlåter dig INTE!

Ankan, vad kul att huset motsvarade era förväntningar! Spännande att se vad som händer. Du har inte hört nåt om jobbet än?

Heja Blommis follikel!

• Ninnnis

Det kommer att gå bra, gumman! Men OM du skulle böla, så är det helt ok Håll maken hårt i handen!

lanovia 08 skrev 2009-05-15 10:05:43 följande:

Om 1h sitter jag nog och bölar hos BM....
  • Ninnnis

Jag är här! Ibland iaf, har ganska mycket att göra. Åååhhh, vad skönt att det är fredag! Jag ska åka och ta blodprovet och sen handla och hämta linser. När jag kommer hem är maken redan hemma och har städat huset Sen blir det grill, vin och myyyys!

Förresten, den däringa klättringen hade jag aldrig VÅGAT ge mig på, för de såg så läskiga ut på hemsidan...

• Ninnnis

Oh yes, you are!!!

Men oj vad de ska follikla då! Tror en naturell omgång med maken gör susen (i m*sen )... Hade inte DET varit coolt, om det mitt i alla inseminarium faktiskt funkar på naturlig, kärleksfull väg?

passionsblomman skrev 2009-05-15 17:48:52 följande:
    Jag gick förresten och hade EGEN picknick idag i parken. Because I´m fuckin worth it!
  • Ninnnis

Lanovia, vad skönt att ni har "kommit igång". Och vad duktig du var som inte började böla

Jag har läst att Pergotime inte gör någon skillnad om man redan har normal ÄL, men det innehåller ju en massa hormoner, så why not? Tror de blodprov du ska göra är samma som jag har gjort denna månaden (prov på dag 2-4 samt dag 21-23). Har inte hört nåt från läkaren än, men tänkte eventuellt ringa och be om Pergotime till nästa månad så då kan jag ju fråga om de har fått provsvaren. De kanske är bortslarvade som Celestes?

Jag köpte Clearblues ÄL-tester, men har ännu inte provat dem... Väntar nog till semestern, när jag vet att maken är hemma, eller möjligen nästa månad.

Så himla skönt att ha er att dela sånt här med! Märkligt att folk man inte ens har träffat (än ) kan betyda så mycket!

• Ninnnis

Nalle, tre rosor på tredjenamnets namnsdag??? Ojojoj, vilken kille! Och grattis på namnsdagen, så klart!

• Ninnnis

Hvidis, stackare som är förkyld! Hoppas du kan komma en sväng på söndag i alla fall...

Ingenjören, du lär ju ha en trevlig kväll...

Lanovia, glömde säga att det beror ju lite på hur cykeln (nej, inte den med pedaler ) ser ut. Jag har ju haft rätt lång cykel, men Ingenjören & Hvidis talar ju sig varma om att bli befruktade på dag 11, så man vet ju aldrig... Tror det är 7 tester i CB, så vi får väl börja på dag 10-11 och testa tills vi blir blå

Morgondagen ska spenderas till stor del hos gudsonen med föräldrar, vilket är nästan det bästa jag vet Kikar nog in en sväng imorgon om jag hinner, men vi ses på söndag en del av oss!

• Ninnnis

Pizzasallad???

Om det lyckas denna månaden så var det ju SJÄLVKLART på söndagen det blev till. Och veckans picknickar, frukostar och biobesök ledde ju fram till det... Sa nån att ni inte kunde få till det på egen hand? Pfffff....

• Ninnnis

Nalle, jag gillar första och framför allt andra buketten i ditt galleri... Men det ska ju kännas klockrent för dig! Min mamma gjorde min bukett, röda rosor som täcker ett "korghjärta", med grön "svans"... Låter säkert helkonstigt, men jag är hjärtoman ;.) Finns bild i mitt galleri om du vill se.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)