• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

aj, UVI är inte kul. Jag brukar köpa en liter tranbärsjuice/saft (den med mest tranbär och minst socker) och dricka hela på en ggn. UVI=Borta!
  • Hvidbrud

Ja, vi bor precis där. Vår stooora trädgård!
    Ojojojoj! Nu har tiden sprungit ifrån mig igen! Ni är för trevligt sälskap, helt enkelt!

• Hvidbrud

Ja! Vuxenlekar!!!! Det röstar jag på!

JAg har haft en tjej inne till massage med in sovande 10mån gamla son. Gissa om han vaknade direkt. Så jag fick massera med ena handen och ge nappen med den andra. Gullunge. Stooora blå ögon och ett litet leende med två undertänder. Kär!!!

Lite fika har jag nu men oj vad jag har lust att äka digestivekex med choklad på ena sidan... mmmm... Nej! Det ska jag inte. (Eller jo, eller... tar 2 min att gå och handla dem och 5 min njutning att äta dem och 5 timmar att gympa bort dem. Eller! Amma bort dem!!)
    Ses om två min! Hej hej!

• Hvidbrud

He he... Gott! Blev utan choklad... Men gott ialafall... Bjuder på alla som vill komma på afternontea

• Hvidbrud

Jepp! Har blir det aldrig stiltje!

Nu ska jag bara säga hejdå tjejer!
    I morgon åker jag til den Kungliga Hufudstaden i Svearike och ska på MÖHIPPA!! Hi hi. Ska ut och slvänga med de lurviga hela naten lång!! Det ska bli så himla kuul!

Oh! Olja och skrubb måste jag ju ta med mig!

Puss puss galenpannor! Kommer sakna er!

• Hvidbrud

hej tjejer!
    Nu har jag kommit hem och uppdaterat mig. Oj så många sif´der ni skriver, jag har ju glömt vad det började med!! (skyller på graviditeten)
    Drömde att jag raggade upp min man utanför huset inatt. frågade om han skulle följa med upp. (att han bode här hade jag ju rent glömt) fick rusa in i sängkammare och städa, för det låg kläder på hela sängen. Mysko. Sen var vi helt plötsligt i den nya lägenheten och det var helt plötsligt en femma, som blev till en nia med två vardagsrum och sovrum med utsigt över hela stan och terras precis i förbildelse med sovrummet... Lyxigt värre...

Möhippan var en succé! Jag höll ut till halv 4! Med mage och allt, stackars lillmuffin, blev genomvibrerad av 90-tals eurodance-bas!
    Fin stad den där Stockholm...
    Åkte baklänges hela vägen hem på tåget igår. Bläää! Somnade så jag inte skulle kräkas.

Nu har jag scones i ugnen... Mmmmm... vassegoda! med sylt, smör och ost!

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2009-05-11 13:38:45 följande:
    Nej, inte som Arne Weise eller Björn Skifs, eller vad säger du Hvidis?
    Lite lättad över att det var min egen man jag raggade upp, måste jag säga...

Ninnis: If you dream you are having sex with a celebrity, then it indicates your drive to be successful. Consider what movies your associate this celebrity with for clues as to where and what you want to achieve success in.
  • Hvidbrud

Arne weisse var ingen dröm som kom nyligen, vill jag pointera...!

Jag ska hemta nyckeln på fredag kl 8! iiihh! Vi har inte ens börjat packa men tror att vi tar första lasset på kristiflax och har denna helgen till att kolla vad som ska fixas målas och införskaffas, kanske en liten tur till IKEA för att titta på bebigrejer!

Nalle Puh: Har du ringt? Det är inte löjligt att du kontaktar läkaren. Det får du inte tro. OM det är så att du är på väg in i väggen, så tycker jag att din kropp ropar valdigt högt att du ska ta det lugnt, då hjälper det inte att du dessutom ska gå omkring och oroa dig över vad det kan vara som gör att du mister medvetandet. Låt läkaren hjälpa dig. Det är hans jobbb. *KRAAAAAAM*

*hållertummarnaförblommis*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)