I vått och torrt (del 5)
Hur gick det på inseminariet idag blommis? hur har du det?
Hur gick det på inseminariet idag blommis? hur har du det?
också nyfiken!!
Godmorgon!
Så skiner solen från en blå himmel igen! Ärd et inte bara det vackraste?
Ankan: Vilket hus!! Det ser ju jättemysigt ut! Så skönt med plats och vyer. "Stan" har ju röstats fram sov sveriges tråkigaste, nån gång för länge sen, men jag känner några jätte trevliga människor som kommer där ifrån . Och tänk vilka projekt du kan ha i trädgården!
Längtar också efter hus. Men en sak i taget!
Ingis: Jo... det var njurarna jag gick efter... (onda mig.)
Nallis: Heja dig! Gud vad bra du är!
Lanovia: Jag kommer också vara i Malmö på söndag, men jag vill inte lova något, eftersom vi står mitt i flytten, så jag tror jag får vänta till nästa gång. eller så kan ni berätta var ni är, så kan jag se om jag kan smyga mig ut...
Melodifestivalfest! Guuud vad roligt!! Jag var lycklig som ett barn efter semifinalerna igår! Hi hi!
Oh, jag drömde att det kom jättemycket mjölk ur mitt vänstra bröst. tror jag gav den till en katt eller nått (har ju drömt att jag fött katter två ggr innan, så så konstigt skulle det inte vara...) Men så verkligt det var. Shiiit! Nu klämde jag på bröstet, som i drömmen så kom det lite genomskinligt! Iiihh! Är det sånt du menar, ingis?
Jag har fått telefonförbud när jag cyklar...
Åh, vad jag är trött och svag idag. Vill bara lägga mig ner, men det kan man ju inte när klienten kommer om 10 min... Har laddat upp med en påse lakris iallafall...
*kramartillbaks* tack!
har bara 4x1h idag. Inte så bra för ekonomin, men för mig och tussan är det nog bra.
Kanske är det lakteringen som kräver energi? KOnde somna här på stolen...
Ja, och ont i huvet... Har drukit massa vatten nu för att se om det kan vara det. Lillan ska ju ha lite också.
eller babsolut som ingenjören skulle sagt!" babbsarna funkar iallafall...
Jo, detta började ju som en bebistråd, så lite bebislängtan är här. Lite är kanske en underdrift... Ska ni ha bebis efter bröllopet, Nallis?
Järn har jag tagit i 6v nu... Det hjälper lite, men deta käns anorlunda. Lite som klaustrofobi och jag vill bara sova så att det går över...
Ja, jag vet vad det är... Flytt, bebis, försäljning av butiken ovis framtid efter mammaledighet, mammapengar, sjukskrivning, mår nu bebisen bra, osv osv... Ska ta min lilla hypnos cd i kväll, då glömmer man allt... eeeevery teeension is an invitaaaation to reeeeelaaaaaax.... *gäsp!* det bästa är ...you'll wake up, wide awake!