September 2009 del3
Jobbigt. Som du säger bara att bita ihop... Lycka till!
Jobbigt. Som du säger bara att bita ihop... Lycka till!
Hur kommer ni andra att göra med bröllopsresa? Vi har funderingar på att åka till Bali 2v i slutet på sept....
Vad härligt!
Hallå på er! Här är det aktivitet
Vi har nu bestämt hotell och ev florist oxå. Blir lite skeptisk när det kan skilja 1000kr på samma bukett fast hos olika florister. Men det blir nog bra till slut.
Nu är det gästlistan och inbjudningarna som är på tapeten och i början på nästa vecka får vi veta hur det går med vårat brunchställe, sen är det bara till att börja masstillverka
Ja, det är rätt stor skillnad. Det borde ju vara samma kostnad för de skulle man kunna tro... Men så blir jag lite fundersam oxå. Det är ju lite så att man får vad man betalar för... Iaf när det gäller andra saker, men ska höra mig för lite med passionsblomma och se vad hon tror. Hon är ju iaf florist...
För brudbukett, 3 korsager och 2 tärnbuketter från 2000 till 3000kr. Det är de priser jag fått. Vi ska inte ha jättemkt blommor på bordet så där blir det nog nåt st-pris.
Så kände jag oxå, så inte allt kommer på en gång... Återkommer när jag pratat klart men passionsblomma så får du höra lite vad hon tycker oxå...
Från vem har du beställt smyckena?
Jobbigt! Jag hade nog frågat nångon annan då om ni har någon på "lager".
Vi har fått klartecken från DJ igår så nu är musiken fixad till festen oxå. De kommer även att hjälpa till att dekorera i lokalen innan
Börjar bli lite velig igen vad gäller klänning... Vet inte hur jag ska göra. Har ni nåt bra förslag?
Var kommer ni att vigas?
Här blir det inget fjäll men vi blir iaf i Norrland Kommer ha brunch på ett berg men det är nog inte tillräckligt högt för att få räknas till fjäll haha!