September 2009 del3
Nu är äntligen våra inbjudningskort klara. Pust säger jag bara, ska ladrig mer vika kuvert av tapet
Nu är äntligen våra inbjudningskort klara. Pust säger jag bara, ska ladrig mer vika kuvert av tapet
Oj, alla trycksaker. Det var bra jobbat! Vi har bara gjort inbjudningarna än och det var tillräckligt jobbigt så det blir lite enklare med resten hoppas jag.
Har du provat ngr klänningar?
Hur kan de glömma bort... ? Man kan ju behöva de på den tiden som de lovar. Hoppas ni får bättre pris nu när de inte hållit vad de lovat.
Absolut kan du ha det. tror det kan vara rätt skönt att ha strumpbyxor oxå även om det är varmt. Blir ju inte lika klibbigt med det...
Ellie Lo skrev 2009-04-15 22:52:28 följande:
Jättefina! Jag måste få hjälp av sambon att göra våra bilder mindre för de är för stora att lägga upp tydligen... Men det ska komma för den som vill se...
MyochErlend:
Jag förstår dig att det börjar bli jobbigt. Det tyckte jag oxå när vi höll på med våra men det är så skönt när det är klart och man blir väldigt nöjd över resultatet och stolt över att ha gjort de själv. Så bit ihop och lycka till!
Nu har jag äntligen lyckats lägga upp lite bilder på våra inbjudningskort för den som vill se. Snudd på alla fick olika tapet till kuverten men de är bara två olika i galleriet... Orkade inte fota 60st
Tack!
September2009bröllop: Vad jobbigt eftersom jag har beställt två stycken... Varför är de inte det?
Hmm, ja får hålla tummarna för det. Vart hade hon beställt? Jag har beställt de i svart men silver skärp...
Ok, får hoppas att milly gör ett bättre jobb då