Som andra har sagt att om det är närstående. Har egen erfarenhet av detta oxå. Jag och min sambo, inte sambo då blev bjudna på ett bröllop som är en gammal vän till mig men som min sambo aldrig träffat. Vi var ju iof sig tillsammans när inbjudan gick ut och hade varit i nåt år, men min sambo valde själv att inte fälja med då han kände typ en som skulle kommapå bröllopet och ingen av brudparet. Ibland kan jag tänka mig att vi tjejer så gärna vill att vår respektive ska fälja med men att de känner att det kvittar. Känner man ingen har man ju kanske ingen glädje av det iaf. Men din syster kan jag ju förstå då ni kanske kommer träffas lite mer nu under sommaren och så...
Vi har inte stött på detta problem än utan snareare tvärtom, de hann göra slut innan inbjudan kom ut Fast det är bara killar så jag tror inte att nån kommer att komma å säga att du jag har en ny flickvän får hon komma?... Jag har ev en tjejkompis som kan tänkas göra så men då beror det helt på hur många av våra ordinarie gäster som tackat nej. Vi har nästan inte plats för alla som är bjudna från bröjan så, Har bara 107 stolar
Rysligt så långt det blev, ni får ursäkta
carolaj83 skrev 2009-05-13 19:02:51 följande:
ok, hur hade ni gjort?min bästa vän har precis träffat ny kille sen nån månad och nu frågade hon om han fick följa med och jag svarade, att de fick han självklart göranu har även min syrra träffat ny och då måste ju han oxå få följa med.känns lite konstigt när de är folk jag inte känner,träffade syrrans kille för första gången i måndags 27 år och blyg, vågade knappt säga hej...hur gör ni i dessa frågor?