September 2009 del3
$70 plus frakt men jag betalar $100 i frakt för alla klänningarna...
$70 plus frakt men jag betalar $100 i frakt för alla klänningarna...
Vi letar kläder till sambon, han har lite beslutsångest Skönt att det inte bara var jag
Sen har jag gjort ett första utkast på vigselprogram och så håller vi på att leta bröllopsresa.
Vi har börjat med lite musik till vigseln oxå men det spårar bara ur hela tiden, har svårt att vara seriös i vårt letande och hittar bara på en massa dumt...
Så här gör vi lite allt möjligt, ingen panik allt på en gång
Trudilutt: Vad roligtatt din klänning kommer snart. Jag har precis beställt min så mina kommer i början av juli är det sagt. Jag har oxå beställt den lite mindre än vad jag är så nu är det promenader innan frukost och spinning som gäller
Vad jobbar du med?
Vi har OSA den 9 aug så det är långt kvar... Men anmälningarna börjar rulla in så smått
Låter konstigt... Jag har beställt en klänning från Millys men den har inte kommit än, men jag betalade 5300kr för en brudklänning, två tärnklänningar, en annan klänning till mig, underkjol och frakt. Brudklänningen jag beställt är den andra klänningen i mitt galleri och då kommer jag att ha svarta broderier på den istället.
De som är mellanhänder i sverige för kinaklänningar tar ju oxå sin del av kakan. Kan ju vara en klänning som någon inte blev nöjd med och att hon fått den "över"...
Bra ändå att du får prova den. Då blir du iaf inte blåst på pengarna om du skulle betalat den innan, men konstigt att hon vågar skicka den utan betalning oxå. Hade jag aldrig gjort...
Välkommen!
Boka frisör och fotograf kan vara bra att göra så fort som möjligt så man får den man vill ha. Nu är ju inte slutet på september jättepoppis datum så det kan vara lättare men iaf...
Har ni skickat inbjudningar? Annars kanske börja fundera på hur ni vill att de ska se ut och andra trycksakers utfomning. Toastmaster, tärnor och bestman om man vill ha sånna kan vara bra att tillfråga.
Kläder- ffa klänning kan vara svårt att få tag på om man är kinkig och har en bild i huvudet. Bra att börja prova och fundera på vad man vill ha. Om man hittar en i butik eller ska sy upp så kan det ta 3-4mån innan man får den.
Ngr tips, men det kanske inte var riktigt sånt här du tänkte på...
Vi betalar 5540:- för porträttfoto, en timme mingel och TTD bilder. Vi får alla bilder högupplösta på DVD ca 700st, ett album med 15 bilder och en förstoring. I priset ingår oxå reseersättning.
TTD bilder tar vi på måndagen efter...
Jag kommer att ha ett par svarta satin skor. Har beställt men inte kommit än. Hoppas att jag kan ha de. KOmmer att ha ett par jumpaskor till kvällen sen. Har hallux valgus så jag vet att fötterna inte kommer må bra efter ett antal timmar i högklackat... Men alla vet att det är jag så det gör inget. Det är en vanlig procedur.
MyochErlend: Jag kan oxå känna så att det skulle vara skönt om det var över eller att man bara var där och allt är klart. För det första så vet jag knappt vad vi behöver göra och det andra så vet jag knappt vad vi behöver göra
Har beställt de från matildas fest. Kostar 450:-
matildasfest.dinstudio.se/
Samma som finns på pernillas brudbutik och heter gabriella...
Låter coolt. Me njag måste ha nåt fel med min webläsare för när jag klickar på din länk så får jag bara upp ett nytt fönster med denna tråd...