September 2009 del3
www.schalins.se/uploaded_files/20080519090545solvind.jpg
fast i vitt guld?
www.schalins.se/uploaded_files/20080519090545solvind.jpg
fast i vitt guld?
jag tyckte inbjudningkorten blev jättefina såg att vi blir fruar samtidigt.. samma dag samma tid
hehe mig ska man inte fråga om för mycket stenar jag kommer ha två smala ringar med en diamantrand på varje som vigselring (som din förlovningsring fast i rött guld och mycket smalare) i mitten kommer jag ha förlovningsringen som även den har en liten sten..
den va jättefin..
gonatt gonatt
ÅÅh det missade jag..
Här har jag påbörjat operation viktnedgång idag.. Huvudet värker men annars går det bra
samlar kraft för att ta tag i inbjudningskorten. Det mesta materialet finns ju så de e bara att börja..
vi hade preliminär bokat en lokal men nu får vi tänka om... tanken va att två kompisar skulle servera.. jag serverade när den ena av dem gifte sig förra året men nu har hon blivit gravid och kommer antingen precis ha fött eller vara höggravid när vi gifter oss..
Nu ska vi kolla om lokalen vi tittade på först fortfarande är ledig.. blir väldigt mycket dyrare nu men vad gör man om man inte har serveringspersonal...
trudilutt: Klänningen va jättefin
Ankii: jättefint kort i galleriet
Har tyvärr ingen annan vi kan fråga då vi är typ ensamma om att bo i vår stad och de e svårt att få någon att åka långt för att servera in på natten..
Känner väl att de e lite av bekvämlighets skäl oxå som vi byter.. man slipper helt enkelt att oroa sig för personal eftersom de ingår..
Fördelen med den dyrare lokalen är att den ligger centralt och vi slipper ordna transport då det är gångavstånd från kyrkan..
Är september stora föda barn månaden ? nu är vi tre här i tråden som blir "drabbade" på ett eller annat sätt och så många är vi inte