Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del3

Spännande Jag tror vi kommer få ett japanskt körbärsträd av mina föräldrar i bröllopspresent

• september2009bröllop

Vi flyttar till villa den 1 juni Bor i dagsläget i lägenhet.. Ja de är ju helt sagolikt fina men va tråkigt att behöva lämna det om man skulle flytta i framtiden.. De är ju inte direkt något man gräver upp och tar med sig till nästa hus..

• september2009bröllop

hehe spammar du My?

Vad kul att den passade.. Ja lite opraktisk kan man nog säga att det är

Cookie27 skrev 2009-05-09 15:54:54 följande:
    Nu har jag provat min brudklänning, den passade så jag fick ta med mig den hem! Den är underbar!!! Vill gå runt i den hela tiden men 1,5 m släp är lite opraktiskt :)
  • september2009bröllop

Klänningen har hängt här i garderoben sen oktober.. Köpte en tre ringars underkjol till den på ebay häromdagen för 177 kr

• september2009bröllop

Det löser nog sig ska du se.. De är ju vuxna människor och måste ju kunna sätta sina egna problem åt sidan för en kväll.. De behöver precis som StillÅ sa inte prata med varandra..

• september2009bröllop

hehe ja min barndomskompis frågade efter nummret till en av mina närmsta vänner här i stan.. Inte det allra diskretaste och sen frågade hon om jag hade några speciella önskemål angående möhippa så jag antar att jag blir hippad

Hehe frågan är väl inte längre om man blir hippad eller inte utan snarare vad man kommer utsättas för och när Jag har iaf sagt att jag kommer inte vara på bra humör om jag blir utsatt för massa förnedrande pinsamheter.. jag vill helst ha en härlig tjejkväll helt enkelt.. Får väl se vad som händer..

• september2009bröllop

hmm ja du.. Jag väntar på att min bästa kompis snart ska fråga om hennes nya kille får komma Tycker det är så svårt.. ett bröllop kostar mycket pengar och man vill ju dela sin stora dag med folk man känner, inga andra.. Lära känna "främlingar" kan man göra en annan dag..

Låter jag för hård?

• september2009bröllop

Grattis My! När sker inflytt? På bröllopsnatten?

• september2009bröllop

Jättefin klänning cookie.. en sån skulle jag med kunna tänka mig om jag inte redan hade köpt klänning..

• september2009bröllop

Åhh vad kul Håller tummarna för er

Cookie27 skrev 2009-05-15 19:52:03 följande:
    Jag försöker bli gravid just nu så kroppen kan ju ändras lite om vi lyckas snart.
  • september2009bröllop

hej hej och välkommen katarina... Hmmm pistagegrönt.. det va inte de lättaste.. Får fundera och återkomma om den saken..

Antar att de blev mycket festande My

Vad kul att planera blomdekorationer carola..

Just nu sitter jag och är lite irriterad.. Klänningen jag köpte via tradera va för lite porto på. Trots att vi betalat säljaren pengar satte hon förlite porto och nu måste vi lösa ut den!!!!

Positivt dock är att underkjolen som jag beställde via ebay har redan kommit.. ca 2 veckor före jag förväntade mig att den skulle komma..

• september2009bröllop

Åh vad spännande med inbjudningarna.. Helt underbar känsla att fått iväg dem tyckte jag..

Gör ni om ringarna mycket?

stl48 skrev 2009-05-18 20:29:03 följande:
    Hej alla!Idag postade jag vår inbjudningar så nu känns det verkligen på riktigt. Ska bli kul och se om det är någon som ringer redan imorgon.Var hos guldsmeden i lördags och lämnade in våra ringar. Bestämde oss för att göra nya förlovningsringar så det blir spännande. Tänkte kombinera klänningsprovning och ringprovning inne i stan om 3-4 veckor. Längtar....Ha det bra så länge.
  • september2009bröllop

Nej de krånglar hela tiden här med och då har vi jättebra uppkoppling.. Men det är bara BT som "timear ut" alla andra webbsidor och sånt verkar funka prima..

• september2009bröllop

Måste och måste men jag kan tycka att de kan vara trevligt att ha något att följa som gäst..

carolaj83 skrev 2009-05-21 07:53:25 följande:
    måste man ha vigselprogram?
  • september2009bröllop

Skönt att ni fått så mycket fixat gosbuden

Här finns det att göra bara man har ork

• september2009bröllop

Jag ska oxå på bröllop idag Snart dags att göra sig i ordning..

• september2009bröllop

Tess och igia jättefina klänningar

Idag kom tärnklänningen.. Får hoppas den passar tärnan bara.. finns dock inga bilder för den va jätte svår fotad... De när så mörkt brun så alla detaljer smälte in så de syntes inte...

Svar på tråden September 2009 del3