September 2009 del3
Spännande Jag tror vi kommer få ett japanskt körbärsträd av mina föräldrar i bröllopspresent
Spännande Jag tror vi kommer få ett japanskt körbärsträd av mina föräldrar i bröllopspresent
Vi flyttar till villa den 1 juni Bor i dagsläget i lägenhet.. Ja de är ju helt sagolikt fina men va tråkigt att behöva lämna det om man skulle flytta i framtiden.. De är ju inte direkt något man gräver upp och tar med sig till nästa hus..
Va kul
hehe spammar du My?
Vad kul att den passade.. Ja lite opraktisk kan man nog säga att det är
Klänningen har hängt här i garderoben sen oktober.. Köpte en tre ringars underkjol till den på ebay häromdagen för 177 kr
Det löser nog sig ska du se.. De är ju vuxna människor och måste ju kunna sätta sina egna problem åt sidan för en kväll.. De behöver precis som StillÅ sa inte prata med varandra..
hehe ja min barndomskompis frågade efter nummret till en av mina närmsta vänner här i stan.. Inte det allra diskretaste och sen frågade hon om jag hade några speciella önskemål angående möhippa så jag antar att jag blir hippad
Hehe frågan är väl inte längre om man blir hippad eller inte utan snarare vad man kommer utsättas för och när Jag har iaf sagt att jag kommer inte vara på bra humör om jag blir utsatt för massa förnedrande pinsamheter.. jag vill helst ha en härlig tjejkväll helt enkelt.. Får väl se vad som händer..
hmm ja du.. Jag väntar på att min bästa kompis snart ska fråga om hennes nya kille får komma Tycker det är så svårt.. ett bröllop kostar mycket pengar och man vill ju dela sin stora dag med folk man känner, inga andra.. Lära känna "främlingar" kan man göra en annan dag..
Låter jag för hård?
Grattis My! När sker inflytt? På bröllopsnatten?
Jättefin klänning cookie.. en sån skulle jag med kunna tänka mig om jag inte redan hade köpt klänning..
Åhh vad kul Håller tummarna för er
hej hej och välkommen katarina... Hmmm pistagegrönt.. det va inte de lättaste.. Får fundera och återkomma om den saken..
Antar att de blev mycket festande My
Vad kul att planera blomdekorationer carola..
Just nu sitter jag och är lite irriterad.. Klänningen jag köpte via tradera va för lite porto på. Trots att vi betalat säljaren pengar satte hon förlite porto och nu måste vi lösa ut den!!!!
Positivt dock är att underkjolen som jag beställde via ebay har redan kommit.. ca 2 veckor före jag förväntade mig att den skulle komma..
Åh vad spännande med inbjudningarna.. Helt underbar känsla att fått iväg dem tyckte jag..
Gör ni om ringarna mycket?
Nej de krånglar hela tiden här med och då har vi jättebra uppkoppling.. Men det är bara BT som "timear ut" alla andra webbsidor och sånt verkar funka prima..
Måste och måste men jag kan tycka att de kan vara trevligt att ha något att följa som gäst..
Skönt att ni fått så mycket fixat gosbuden
Här finns det att göra bara man har ork
Jag ska oxå på bröllop idag Snart dags att göra sig i ordning..
Tess och igia jättefina klänningar
Idag kom tärnklänningen.. Får hoppas den passar tärnan bara.. finns dock inga bilder för den va jätte svår fotad... De när så mörkt brun så alla detaljer smälte in så de syntes inte...