September 2009 del3
Vi vann budgivningen på huset
Vi vann budgivningen på huset
tack..
händer mycket i år.. både hus och bröllop stora kliv in i vuxen världen
AloveU
inboxar dig
Tack för alla grattis nu när allt letande är över kanske även jag kan få iväg inbjudningarna
ja du trudilutt de är inte lätt.. de e klart att de inte är kul att bli nobbad
du kan ju höra iaf om hon vill stå och dela ut vigselprogrammen till gästerna när dem kommer? Det vet jag att min kompis mamma och hennes svärmor gjorde när dem gifte sig..
vad spännande med provsmaking.. Där vi ska vara hr det inte sagt nått oom provsmakning.. man kanske skulle höra efter.. de rör ju sig om rätt mycket pengar och man vill ju inte köpa grisen i säcken direkt...
Här kan man lyssna på psalmer
www.svenskakyrkanboras.com/www/live/dokumentmallar/Standard.aspx
de e en bra stad man bor i
Nu har jag äntligen lagt inbjudningarna på brevlådan!! Resultat av mitt och sambons knåpande kan ses i galleriet
Tack alla för de fina orden.. Men vad jag och sambon kämpade med dem.. en kväll gick åt att klippa etiketter, stansa och slå hjärtniten i dem.. Dagen efter skulle remsor klippas.. pappret va för tjockt för skrivaren så de va bara att ge sig iväg till ett sånt där kopieringsställe.. rosetterna skulle knytas ochvi har en katt som trodde sidenbanden och korten va en leksak ja listan kan göras lång, men nu är de klara och jag känner mig jättenöjd!
tess: Här här projekt viktnedgång pågått en månad.. LCHF metoden och promenader är mitt vapen mot de sista kilona
Ellie: Absolut kan du ha strumpbyxor.. men se till att få tag i sånna som inte är försärkta över häl och tå om du inte är säker på att du täcker de med skorna.. Fast det har du säkert redan tänkt på själv Sen tycker jag de är väldigt fint med strumpbyxor som har lite glans i sig...
hej thilda... long time no see
hej hej och välkommen.. jadu här inne här en del gjort mycket och en del andra lite mindre
hur långt har ni kommit?