Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del3

den är såå fin.. den ska vi ha och sen psalmen du vet väl om att du är värdefull... tror jag den kanske heter???

• september2009bröllop

de är ju iofs en doppsalm men jag hoppas vi kommer få ha den ändå... får väl se vad prästen säger..

• september2009bröllop

inte mycket.. imorn kommer nog alla få sina inbjudningar så jag hoppas på ett o annat glatt samtal

• september2009bröllop

samma som ni fast vi har även mina ringar klara, tärnan är klar och min systerdotter har blivit tillfrågad och tackat ja till att spela och sjunga på bröllopet...

Cordula skrev 2009-04-17 22:13:12 följande:
    Vi har skickat ut inbjudningarna, kläder, lokal å kyrka är färdigt. kollar just nu lite på innehållet i festprogrammen och väntar på att anmälningarna ska trilla in. Ni då?
  • september2009bröllop

Ja vigsel programmet gör man själv...

• september2009bröllop

Jättefina kort Igia! klänningen i ditt galleri med svart band i midjan (samma som jag har i mitt galleri) hörde jag av en tjej här på bt inte va alls lika fin i verkligheten.. de är dock en smaksak men tänkte du kanske ville veta om det är nått du tänkt beställa..

• september2009bröllop

De va en tjej som skrev det i min gästbok men hon kan ju råkat på en dålig sömmerska.. Hoppas givetvis att det är fallet, speciellt eftersom du beställt två.. Vilken färg har du beställt? jag funderar på att beställa en gammelrosa till min tärna..

Igia skrev 2009-04-19 21:46:32 följande:
    Tack!September2009bröllop: Vad jobbigt eftersom jag har beställt två stycken... Varför är de inte det?
  • september2009bröllop

tradera tror jag..

Igia skrev 2009-04-21 13:13:43 följande:
    Hmm, ja får hålla tummarna för det. Vart hade hon beställt? Jag har beställt de i svart men silver skärp...
  • september2009bröllop

Vad tar milly för klänningen?

Igia skrev 2009-04-21 18:13:26 följande:
    Ok, får hoppas att milly gör ett bättre jobb då
Svar på tråden September 2009 del3