September 2009 del3
den är såå fin.. den ska vi ha och sen psalmen du vet väl om att du är värdefull... tror jag den kanske heter???
den är såå fin.. den ska vi ha och sen psalmen du vet väl om att du är värdefull... tror jag den kanske heter???
här kan man lyssna på den för er som undrar..
www.dopguiden.se/musik/du_vet_val_om.html
de är ju iofs en doppsalm men jag hoppas vi kommer få ha den ändå... får väl se vad prästen säger..
inte mycket.. imorn kommer nog alla få sina inbjudningar så jag hoppas på ett o annat glatt samtal
samma som ni fast vi har även mina ringar klara, tärnan är klar och min systerdotter har blivit tillfrågad och tackat ja till att spela och sjunga på bröllopet...
Ja vigsel programmet gör man själv...
Jättefina kort Igia! klänningen i ditt galleri med svart band i midjan (samma som jag har i mitt galleri) hörde jag av en tjej här på bt inte va alls lika fin i verkligheten.. de är dock en smaksak men tänkte du kanske ville veta om det är nått du tänkt beställa..
De va en tjej som skrev det i min gästbok men hon kan ju råkat på en dålig sömmerska.. Hoppas givetvis att det är fallet, speciellt eftersom du beställt två.. Vilken färg har du beställt? jag funderar på att beställa en gammelrosa till min tärna..
tradera tror jag..
Vad tar milly för klänningen?