September 2009 del3
Hoppas ni löser det, och att glädjen i att planera eran kärleksdag kommer tillbaka! Kramar
Hoppas ni löser det, och att glädjen i att planera eran kärleksdag kommer tillbaka! Kramar
Låter som en toppen idé!
Här lutar det åt att det blir Grekland-Samos. 1 vecka, eftersom vi har djur så är det svårt att vara borta 2 veckor...
Annars blir det nog Thailand 2 veckor på våran 1-åriga bröllopsdag nästa år
Vi har osa 1/8, så det känns lite lagom, men nu måste va snart få iväg inbjudningarna eftersom det kommer lite utlandsgäster
Vi har inte skrivit nått om önskningar i inbjudan, det kommer våran värdinna för middagen säga till de som ringer. Att det vore trevligt om så månger som möjligt kommer att dela våran dag, och att ett bidrag till bröllopsresan är att föredra
Kram på er alla!
Ja det var verkligen öööver förväntan som de hade utsmyckat festlokalen. Undrar lite om man kan göra nått liknande? Det såg ju rätt enkelt ut att hänga upp tyg på väggarna, och att hänga upp hönsnät att klä med löv.
Jag älskade att maten stog på riktig gräsmatta, superfint!
Hur går det för er andra?...
Här går det sakta men säkert 6 av 40 inbjudingskort är klara. phu!
Här känns det också ganska lugnt, jag är ett planerings-freak så jag har det mesta under kontroll. Förutom budgeten kan jag känna... Men det va bra att kika på programmet igår, för då satte man sig automatiskt ner och pratade om allt under programmets gång
Jag funderar på att göra hår och make själv, eftersom jag ska ha brudkrona och utsläppt hår (lockigt) tillsammans med slöja, så det är ju en ganska enkel "frisyr" Nån mer som funderar på det?
Oj 1000 kronor!?
Hm, hur kommer det sig tro?
Och jag som bara frågade första floristen som kom upp i min hjärna, kanske va fel då? Om det skiljer sig så mycket i pris?
Ja det är tur man har experterna på BT
Jag har inte fått priset på alla blommor nä. Brudbukett+Korsage+2 st tärnbuketter+bordsdekorationerna. Hm undra vad det kommer gå på alltihopa?
Nån som har fått lite priser så man får en hint om vart bär av??
Okej, det låter rimligt!
jag ringde floristen nu och sa att hon gärna får ta frame n ungefärlig summa, för jag vill betala innan bröllopet. Och sen bara stämma av efter om det ska till- eller från pengar. Så kan man betala lite pö om pö
jag ska ha en sånhär klänning:
www.jkdress.com/products_detail.asp
Fast inte ifrån jkdress dock utan orginalet
Jag tror att det kommer blir fint... men det återstår att se...
Ska du göra håret själv eller hos en frissa?