Inlägg från: Trudilutt |Visa alla inlägg
  • Trudilutt

September 2009 del3

Jag ÄR expert, bara inte på viner

Rebellen75 skrev 2009-04-07 21:18:04 följande:
    Attans Jag som trodde du skulle vara expert
  • Trudilutt

Glad påsk allihopa!!!

Njut av dagen i solen

• Trudilutt

Så där ja!

Nu är påskfirandet över i vår familj iaf...

Tillbaka till verkligheten imorgon, med en resa till Stockholm. Kanske skulle leta efter lite brudklänningsbutiker när jag ändå är i våran fina huvudstad...

Några tips?

• Trudilutt

Det lået roligt, jag och smabon cyklade 4 mil igår, så baken är liiite öm

Men mysigt var det!

Jag har iofs beställt min klänning från Kina, men jag vill ha alernativ ifall den inte är bra

• Trudilutt

Åh, detta med psalmer... Vad heter den nr 234? Kan man lyssna på psalmer nånstans?

• Trudilutt

Ja känner likadant... Sen kanske prästen har ideér när vi träffar han/hon.

Den som lever får se..

Nu ska jag baka ut mina tekakor

• Trudilutt

Du/Ni är såååå välkomna!

Ringde innan och försökte fixa fika kompis, men det va bara massa snack om att påskmaten har tagit bort utrymmet för fikakalorier :-O Nä, det kan väl inte stämma?

Kan locka med morotskaka också

Rebellen75 skrev 2009-04-13 11:08:37 följande:
    Låter gott, får man komma över
  • Trudilutt

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Stockholm va som vanligt Stressigt. Fanns INGEN tid till att kolla brudklänning tyvärr. Så nu är det bara att hoppas på att den jag har beställt passar

september2009bröllop - Dina inbjudningar va ju hur söta som helst! Blir avis ju...

Måste åka och köpa grejjer till tvåinbjudningskort till, har tillkommit yterligare gäster på listan... Jaja... Va svårt det är att dra gränsen!?

• Trudilutt

Gör som jag, bjud in tjejkompisarna och göra klart allt på en kväll. Jag bjöd på mat och och fika och sen skrattade vi heeela kvällen och fick gjort alla korten

MyochErlend skrev 2009-04-18 22:44:28 följande:
    ja uff.. kul med mkt folk men nehj...nu är det jobbigt.. har gjort 15 helt klart 22 lite halvklart... det betyder att jag har 45 st kvar att göra :(hur går det med din norska "VÄN" föresten ??
Svar på tråden September 2009 del3