September 2009 del3
Jag ÄR expert, bara inte på viner
Jag ÄR expert, bara inte på viner
Glad påsk allihopa!!!
Njut av dagen i solen
Så där ja!
Nu är påskfirandet över i vår familj iaf...
Tillbaka till verkligheten imorgon, med en resa till Stockholm. Kanske skulle leta efter lite brudklänningsbutiker när jag ändå är i våran fina huvudstad...
Några tips?
Det lået roligt, jag och smabon cyklade 4 mil igår, så baken är liiite öm
Men mysigt var det!
Jag har iofs beställt min klänning från Kina, men jag vill ha alernativ ifall den inte är bra
Åh, detta med psalmer... Vad heter den nr 234? Kan man lyssna på psalmer nånstans?
Ja känner likadant... Sen kanske prästen har ideér när vi träffar han/hon.
Den som lever får se..
Nu ska jag baka ut mina tekakor
Du/Ni är såååå välkomna!
Ringde innan och försökte fixa fika kompis, men det va bara massa snack om att påskmaten har tagit bort utrymmet för fikakalorier :-O Nä, det kan väl inte stämma?
Kan locka med morotskaka också
Nr 85 och 201 tar vi!
Då va det bestämt, vad blir nästa projekt
Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Stockholm va som vanligt Stressigt. Fanns INGEN tid till att kolla brudklänning tyvärr. Så nu är det bara att hoppas på att den jag har beställt passar
september2009bröllop - Dina inbjudningar va ju hur söta som helst! Blir avis ju...
Måste åka och köpa grejjer till tvåinbjudningskort till, har tillkommit yterligare gäster på listan... Jaja... Va svårt det är att dra gränsen!?
Gör som jag, bjud in tjejkompisarna och göra klart allt på en kväll. Jag bjöd på mat och och fika och sen skrattade vi heeela kvällen och fick gjort alla korten