Maj 2010
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Hej alla majbrudar!
Maj står klart för oss också men längre än så har vi inte kommit, känns som att det finns gott om tid att planera än så länge!
Jag kan känna mig lite stressad när det gäller lokalbokning och sånt, eftersom det råkade bli pingstafton för vår del, och det äär ju en väldigt populär dag... Men det var väldigt skönt att få kyrkan bokad iaf ! Har drömt om att få gifta mig där ända sen jag var liten!
Shit, jag har ingen aning om när pingst infaller nästa år... Men det är sant att det är runt då vi kommer gifta oss.... Hmmmm... Ja, ja..! Tur vi vill ha så udda kyrka o redan bokat lokalen hehehe
Pingstafton är den 22:a!
Då är det helgen innan vi gifter oss... Kanske tur det! hehehe Men nu är vi ju ute i så god tid oxå så det ska väll inte vara några problem ändå tror jag inte!
Hejsan..
Jag är också en majbrud 2010. Vi ska gifta oss i Linköping den 15/5. Det är så spännande och jag är SÅ glad. En så länge är våra bestmans tillfrågade, dom sa JA :o)och festlokalen är bokad. I påsk ska jag fråga mina 3 närmaste vänninor om dom vill vara tärnor :o)
Någon som har tips på - bussbolag, gärna billigt :o) som kan köra våra gäster från kyrkan till festlokalen?
- någon som har en läcker, gammal bil som kan köra brudparet från kyrkan till festlokalen?
Kram M