Maj 2010
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Iadg är det ett år kvar!! Tjohoo!! :)
Hoppas vädret är så här fint nästa år med... så man slipper ha något utanpå klänningen ;)
maj2010: Håller med dig, det är inte lätt. Att köpa tex vit bolero osv känns så himla onödigt eftersom man inte lär använda den sen. Och i så fall vill jag ju helst ha i samma material som klänningen. Det blir onödiga pengar tycker jag.
Sååå vi får hoppas på vädret helt enkelt
Fröken Strössel skrev 2009-05-29 07:11:58 följande:
Frökenströssel: Vi har bestämt oss för att skicka våra inbjudningskort istället för julkort i år... Så kommer ha julfrimärken på o sådär så ingen anar nått förrän de öppnar det o ser vad det är Ingen av våra släktingar vet ju innan
Angående något över axlarna... Jag kommer nog skippa det. Vi ska gifta oss i kyrkan, o sedan vara inne på festen.. O så varm som jag alltid är så kommer jag inte behöva något då heller tror jag inte..
Idag är det 365 dagar kvar för mig med
Mig också MV85! Är så galet uppspelt så det är inte klokt!
Vi har bokat hyrbil för att kunna åka ut till lokalen och kyrkan imorgon och kika på den igen med all grösnak runt omkring. När vi bokade var det kalt och frost så hoppas på en glad överraskning. Längtar såå.
Fick mig en liten dos planering häromdagen när jag hittade perfekta brudskor. Vill ej ha vanliga satin utan gärna några som man kan använda mer och när jag såg dem i fönstret så visste jag att jag hittat rätt med en gång. Sen att de var ursköna att gå i var ju ett plus i kanten :)
15.e maj 2010 gifter vi oss.
idag bokade jag kyrkan å prelbokade församlingshemmet. Allt hålls dock hemligt för min M2B fram till jul. funderade oxå på att skicka inbjudningskorten då.
Idag om precis ett år gifter vi oss! Kan tänka mig precis samma väder som idag ;)
jag har bokat pingstafton 22/5