Maj 2010
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?
Vi ska nog vänta till att boka efter sommaren i alla fall. Fast vi bor ju på landet så risken är inte stor att någon ens skulle vilja ha samma kyrka/lokal som oss samma dag. :)
Hej, här är en till som ska gifta sig i maj nästa år... datum är inte exakt bestämt.. men det blir nog i början av månaden. och vi ska ha ett utebröllop, så vi hoppas på fint väder då!
Välkommen alla nya
Åh, imorgon är det prick ETT ÅR kvar tills jag blir fru. Det känns helt otroligt.
Men en sak som jag tänkte på när jag var ute på promenad förut var att det faktiskt inte är så himla varmt ute nu. Jag hade ingen jacka o jag frös om händerna oxå.
Hur ska ni göra, ska ni ha sjal/bolero etc? Vi hade ju tänkt att ha vårt bröllop i juli först, o då kändes det inte som nån större risk att frysa
Är det nån som ska ha handskar? Min darling tycker att handskar är jättefint, men själv vet jag inte. Visst är det fint, men hur gör man med ringen då? Jag vill ju ha ringen på fingret o inte på "handsken"...
hej ny här, jag funderar på att fixa ett bröllop till 22 maj, så jag har ett år att få ihop pengar och det kommer bli svårt. Hoppas att många besöker min blogg och klickar på reklamen för då kommer det gå bättre, sen blir det dags att börja sälja lite grejer och skriva lite böcker så de kommer ut på marknaden också
Wohoo! Idag är det exakt ett år kvar. Hoppas att vi får vakna upp till en lika strålande vacker dag om ett år!
Idag förlovar vi oss :) Och om exakt ett år är det dags. Här är det svalt och soligt, hoppas det är liknande väder nästa år. Maj är en såååå vacker månad, vi har valt helt rätt tycker jag (som är aningens partisk, hehe).
Är det nån här som vet om man kan ha magnolior i brudbukett och hår, de doftar ju så ljuvligt... Pioner älskar jag också och de kan man väl få tag på i maj?
snuttfia: Grattis!
Nu har vi bokat kyrka! Skönt att ha det stora avklarat, nu kan man anpassa planeringen efter det. Nästa stora sak är festlokal. Har kollat några stycken och på lördag (imorgon) ska mina föräldrar kolla upp en lokal (bor själv inte på orten där bröllopet ska äga rum) och det låter lovande än så länge. Håller tummarna...
Snuttfia-
Magnolior är ju helt underbara! Kan funka att ha dem om det är vid den här tiden på året, om bara någon vecka kan de vara överblommade, ialla fall de jag har sett.
om det blir kallt kommer jag ha en vit mantel på mig.