Tindragull skrev 2009-03-03 23:09:28 följande:
Strumpbyxor till dttern letar jag efter som en galning! Vill ha såna där tunna nylonstrumpbyxor ju eftersom det inte lär vara minusgrader den dagen, men jag hittar inga!!! Hittar bara leggings och hur snyggt blir det på en skala??? Hur gammal är din dotter?Underkläder till mig letar jag också efter, eller i alla fall trosor. Bh har jag köpt. Vill ha lite högre trosor (annars ramlar de av mig för jag har ingen rumpa), men inte tant-trosor och såklart i vit spets. Att det ska vara så svårt att hitta!? Kul att uppsättningen kändes bra! Själv har jag köpt lite löshår på tradera som jag och syrran ska sätta i. Jag har nämligen både tunnt och för kort hår...
min dotter är 3.5år. vi har ett par vita tunna strumpbyxor med hjärtan på här hemma som e oanvända då de just e lite för tunna. antigen tar vi de eller så köper vi ett par liknande. jag tror att de e köpta på lindex eller nåt sånt.
jag ska köpa ett par klarblåa trosor (something blue) och ett par vita spets, plus bh och stay ups.
nån som vet var jag kan köpa en fin axelbandslös bh som inte behöver kosta skjortan?