Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade bordsdekoration på en affär i lindesberg pärlor på snören ca 150 cm långa för 39.90 kr st hade sett dom i en annan affär då för 159 kr st det var ett riktigt kap tycker jag finns bild i galleriet mitt.
mina långa handskar för 99kr =P
mina skor för 39kr.
Sprättan! Dina pärlor på snören var superfina! Sådana hade jag velat ha! Är de slut?
Nej det tror jag inte fanns massor kvar och i olika färger det var på mejk i Linde
Jag har ett fynd... även om jag ännu inte shoppat så mycket inför bröllopet... men ett bröllopsalbum som jag tycker är jätte fint hittade jag på Panduros rea för 75 kr. Jag kände mig tvungen att slå till.
Detta är ju inget jag shoppat, men vår lokal känns verkligen som ett fynd!
Underbart mysig lokal, lagom stor, med tillhörande kök, många toaletter, bord, stolar och allt porslin ingår. Vi får lokalen på fredagen, bröllopet är på lördagen och vi har lokalen tills på söndag.
Detta kostar 1000 kronor, vilket känns som ett mycket bra pris
min klänning!
Våra blommor: allt för 2000 kr, brudbukett, tärnbukett 2x corsage, 27x buketter till borden + bordslasse till honnörsbordet.