• MimmiMama

Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?

Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!

• Svar på tråden Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
  • Phi

Min klänning, ny för 500 kr på rean.

• Pingst09

*låna porslin gratis från församlingen
    *min klänning 1100:-
    *placeringskorten för totalt 10:- (+ 3 papper ur skrivaren och färg...)

• Luucie

Klöver dam skrev 2009-03-21 22:03:54 följande:

Jag gick och vann en diamantring för 100 000!! Det kallar jag fyndpris, he he.
    Allvarligt??!!! Fy f-n vad kul! Grattis kan man få se bild
    Jag har inte fyndat nånting än så länge. Allt har blivit dyrare än jag tänkt mig...
    Men jag fixade ett Martin Olsson kort här om dagen så jag ska väl fynda maten där tror jag.
  • 20080719

Mina brudskor, tag 3 betala för 2 och dom blev gratis

• Princess4aDay

Jag köpte hittade en slöja på nätet för 249kr. Exakt lika som jag provade ut tillsammans med brudklänningen, fast i butiken kostade den 690kr.

• Susanna och Fredrik

Min klänning som var nedsatt från 10 000 till 2500. Mycket nöjd...sen betalar jag halva priset på min vigselring och typ en struntsumma för min m2b:s

• lillabruden

räknas det när man ska, men inte köpt ännu?
    isåfall paraply för 2..... 99kr på Clas Ohlsson i svart, 249-300kr i vitt i bröllopsbutiker.....

Grattis till alla fynd här!!! Jag bara älskar fynd!!!

• agtiwi

Underkjolen köpte jag till halva priset då butiken skulle upphöra, mina skor köpte jag begagnade av en som använt dom en gång till superpris, våra ringar kostar tillsammans 1350:- och sist men inte minst köpte jag mitt diadem helt nytt för under 150:-!!
    Kan tillägga att jag lagt ner mycket tid för att hitta billiga saker, men som inte på något sätt är sämre än det dyrare alternativet snål som jag är!

• Lecia

Klänning 75 % rea, 2000 istället för 6000.
    Skor 99 kr!

• gotlandsulrika

Fynd och fynd..men jag hittade en diamant av något sämre kvalitet än det vi tänkt oss, den var dock helt ok och kostade 12 000 istället för 30 000 som vi räknat med.

Sen hittade vi en guldsmed som ville ha ca 1500 för att tillverka själva ringen och infatta stenen (har eget guld) istället för den guldsmeden som vi först tänkte ta som ville ha upp mot 5000 kr.

Fan vad allt som heter bröllop kostar måste jag annars säga!

Svar på tråden Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?