Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
lightinthebox.com passade på när jag ändå handlade tärnklänningar. hittade även en brudväska där för ca 11 dollar..
Skor för 99
Make up och frisyr-gratis
Allt för dekoration 250 kr (dekorationsväv, diamanter, ljus,blommor)
Ska beställa en klänning 1100 kr från USA, kostar i swe 9000 =)
pavaljong 3x6m (parytält utan väggar) för 399:- på Jula
Slår det!
En flaska whiskey och en blombukett för en hel dag!
Presentaskar i TRÄ som skall fyllas med diverse onyttigheter till gästerna fyndade jag för 5kr styck, eftersom vi kommer ha närmare 80 inbjudna gäster köpte jag en till alla och summan blev inte större än:400kr plus frakt och det är jag nöjd med. Bild på askarna finns i galleriet.
Största fyndet gjordes förra veckan! Har äntligen fått tag på en splitter ny kostym åt min son innehållande skjorta, byxa, väst, kavaj samt slips för 399 kr plus frakt!
Vi hade planerat att ha en bröllopsbudget på ca 20-25 000 och häromdagen fick jag veta att jag blivit Månadens Pensionär hos banken och vunnit 25 800,- (som förvisso får skattas för). Men det innebär att i stort sätt hela bröllopet är betalt! Dessutom har mor och far sagt att de står för maten och mamma ska även sy klänningen. Så det blev MYCKET billigare än jag räknat med från början!
Kan ju svara på frågan oxå;)
Mina fynd var min klänning för 3000 begagnad med ordinariepris ca 12000
samt min ring som jag köpte på 50% för 10000:-
ojdå, var inte meningen att det skulle bli några gubbar, haha. skulle vara kronor :- samt parenteser () ...
Vårt största fynd är nog honom som vi caterar mat från. Vi ska ha bl.a. ha oxfilé och lax, och förutom själva middagen fixar han även tårtan och står för serveringspersonal, och vi får det för typ 300kr/kuvert (vitt alltså)!!
Kan man påstå att ens bästa fynd är m2b
han var ju trots allt gratis
Ville ge ett tips till alla som tänkt handla på ikea...
Just nu har de Family-erbjudande (gratis att bli medlem o går att bli på plats i butiken) på Tindra doftljus om det är nån som ska ha sådana... Istället för 49:- är de nu nere på 17:- för ett trepack!
Trevligt att ställa på toaletterna om inte annat.. Finns ju en och annan som kommer använda den under kvällen
20-talshalsbanden som ska slaktas och ingå i min antik-greklandshåruppsättning De ska ligga som band från sida till sida och det kommer att bli en stor håruppsättning med lockar och flätor. Finns en viss möjlighet för att det blir slöja istället dock, men den var också ett fynd.
12 ljusstakar i fusksilver på Hemtex. Ordinarie pris 149kr/st, jag köpte dem för fantastiska 15 kr/st. 180 kr för hela kalaset!
Min klänning för $30 =0D
Swedbank har haft en tävling som pågått mellan oktober till april och jag blev den sista vinnaren!