Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Min make-up och hår tjej som vill att jag skulle göra henne en tjänst och ställa upp på fotografering, med en prof. fotograf. Detta innebär vi får alla oredigerade plus redigerade bilder på mig och min blivande (i bröllopsstass), till priset av hår och smink inkl provsminkning (2500 kr).
Mina skor för 140kr nedsatta från 500 och mina underkläder rea på reapriset ;) ;) ;)
Älskar rea, lycka!!! ;)
1 kr styck för små bruna blockljus!!!
Tyget till min klänning som jag hittade för 55 kr metern i stället för 300 som det kostar på de flesta affärer.
Och mina skor som kostade 249kr på din sko. Mina underkläder hittade jag i en butik som skulle stänga så jag betalade 50 kr per del. Blev 150 kr.
Tyget till min klänning som jag hittade för 55 kr metern i stället för 300 som det kostar på de flesta affärer.
Och mina skor som kostade 249kr på din sko. Mina underkläder hittade jag i en butik som skulle stänga så jag betalade 50 kr per del. Blev 150 kr.
Definitivt vår bröllopsresa! Fick ett pris av resebyrån när vi var där och rekade, när jag snokade runt på nätet och ändrade avresa från Stockholm ist f Köpenhamn så lyckades vi komma ner med ca 14 000:-, om vi åkte två dagar innan vi ursprungligen tänkt oss. Det innebär ungefär halva priset på resan! Det kallar jag markandsundersökning som lönade sig! Destination: Malaysia
vad är normal pris för en bröllops klänning hur mycket kommer ni lägga?
skorna 249 kr, dotterns näbbklänning uppsydd i kina för 650 kr super fin, är florist alla blommor gratis, pappa säljer usa bilar så transport gratis, min klänning skaluue kostat 9000kr går på halva priset nu!!
Jag köpte min klänning till 70 % rabatt för affären skulle sluta sälja brudklänningar. Kostade därmed 2200 istället för 7500!
En ny slöja här på bt köp och sälj som jag gav 180 kr för som kostade 500 kr i brudbutiken