Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Mina brudskor för 35 Brittiska Pund. Bild fins i galleriet.
Klänningen var halva priset, en glad överraskning!
Min klänning för 1197 kr som jag slapp betala införselmoms och tull för
Idag hittade jag såna där stora servetter med linnekänsla för 5 kr packen(12 st/förp.)
Vi hyr en hel, stor, tvåvånings herrgård vid älvens strand för 1000 kr och då får vi låna porslin, glas, bestick, linnedukar osv. Via mitt jobb har vi sån rabatt.
Jag lånar firmans minivan (vit, visserligen med företagets logga men so what?) gratis i två dygn för att transportera saker och gäster och oss själva. Dock får vi tvätta och städa den själva.
Mina ringar som vi köpte förra året i Dubai. Kronan var något starkare då och guldpriserna inte fullt lika höga som nu. Lämnade in ringarna på värdering och de var värda 30 000 kr mer än vad vi köpte dem för! Det är mitt bästa fynd!
En hel brass-sextett! för priset av mat o dryck spelar de på festen :) kul, knäppt o annorlunda
Mina brudskor som endast kostade 199:-, det måste ha varit det billigaste so far till bröllopet haha.
Min klänning då dom gav mig fel pris. Som tur var så bad jag dom skriva upp priserna på klänningen och ändringar sov ev skulle göras. Sparade 2000 på det. Detta upptäcktes när jag skulle bet resterande på klänningen 2 v senare. HAde jag inte haft lappen som dom skrivit på så hade jag bara fått le o betala..
OCh block ljusen på Ikea för 1/2 priset. Det var dom 2 som jag njöt av
måste säga att jag nyss hittat en superbra deal på bröllopstorgets egna köp&sälj
brudskor för 74.50 i en skobutik som ska flytta.
Min m2b hittade sina i samma affär för 170 :-