• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • Anna  Henrik

kvällens Karlavagnen handlar om möhippor och svensexor. Missa inte det, kl.22.12 i P4!!

• altervattnet

Igår fick vi en inbjudan till ett sommarbröllop i Boden ! Gud så härligt!!! :)

• Jörgens fru

Igår hade vi träff med värdparet och gick igenom en massa grejer inför bröllopet! Shit, nu börjar det bli nära snart...

• annanilsson78

En fråga...
    Någon som har koll på om stolarna på Rutvikd bygdegård har armstöd eller inte?
    Ska dit och kolla närmare bröllopet (27/6) men sitter nu och klurar på stolsöverdrag.
    Tacksam för hjälp:)

• Tingelingela

Hej!

Luleåtjej men ska inte gifta mig i Luleåtrakten... får man hänga på?

• Anna  Henrik

klart man får, välkommen!

Jag undrar igen om det bara är vi som är sugna på att lära oss en snygg dans till bröllopet. Med snygg menar jag att vi dansar i takt tillsammans...Finns det någon i Luleå som lär ut bröllopsdans?

• Jörgens fru

Jag kan lova er att vår bröllopsdans lär gå till historien.
    Gubben PÅSTÅR sig kunna dansa, och jag ERKÄNNER att jag inte kan dansa, kan inte ens låta mig föras. Fattar inte hur man ska känna vart den andra är på väg....

Så det kommer väl sluta med att vi båda för, eller mest jag då haha!

Har hotat med att det inte blir någon dans om vi inte får hjälp före, så vi få se hur det slutar

• fruiaugusti09

kul med många nya:)

jag har allting fixat nu förutom bukett-måste ta tag i det där nu.sen måste man till rutvik å kolla läget- hur man ska möblera och duka. för dekorationen måste införskaffas;)

puuh- dans. någon av oss kan verkligen inte dansa. hur ska detta sluta?

• Tingelingela

Hej Lillemor förresten *vink vink*

Kan ju tala om att jag ska gifta mig med Lillemors brudtärnas bror.

Vem är näst på tur nu då?

• fruiaugusti09

jag vet inte- kan inte alla skriva sina datum? kul å veta:)

Jag gifter mig 29de aug:)

Svar på tråden Luleåtråden del 3